اجرای مصوبه سفر استاندار کرمانشاه/بزرگراه هرسین - پلیس‌راه ایمن‌سازی شد

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار هرسین گفت: با توجه به پیگیری‌ها و مصوبه سفر استاندار کرمانشاه به این شهرستان، بلوک‌گذاری بخشی از بزرگراه هرسین - پلیس راه به طول یک کیلومتر به پایان رسید.

«ابوطالب ایتوندی» روز دوشنبه در حاشیه بازدید از اجرای ایمن‌سازی بزرگراه هرسین به خبرنگار ایرنا، گفت: با اجرای این مصوبه فاز اول بلوک‌گذاری‌ در حد فاصل شرکت جهان‌فولاد غرب تا روستای چغاکبود به اتمام رسید و چهار مسیر دسترسی تردد غیرقانونی به بزرگراه نیز مسدود شد.

وی تصریح کرد: رکود پروژه مذکور به علت نبود اعتبار باعث ایجاد چهار تقاطع و مسیر غیرقانونی در بزرگراه شده بود که خوشبختانه با ادامه پروژه و بلوک‌گذاری، این مسیرها مسدود و ایمن سازی های لازم نیز صورت گرفت.

فرماندار هرسین از مهمترین دستاوردهای این پروژه را تحقق مطالبه مردم و بویژه اهالی روستای چغاکبود دانست که علاوه بر جلوگیری از وقوع تصادفات‌ جاده ای، افزایش ایمنی در این مسیر را به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه بر بررسی مصوبات جلسات گذشته خواستار ایمن‌سازی، نوسازی علائم و حذف نقاط حادثه‌خیز در مسیرهای بزرگراهی، شهری و روستایی شد.

ایتوندی تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن سال جدید همه مسیرهای منتهی به مناطق هدف گردشگری و زیارتی در صورت نیاز باید ساماندهی شوند.

شهرستان هرسین در ۴۴ کیلومتری جنوب شرقی‌ کرمانشاه قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha