تمرین صدرنشین لیگ برتر هندبال کشور تعطیل شد

کرمان - ایرنا - تمرین تیم هندبال مس کرمان تنها نماینده استان و مدعی قهرمانی و صدرنشین لیگ برتر کشور از عصر امروز(یکشنبه) به علت پرداخت نشدن مطالبات این تیم تا اطلاع بعدی تعطیل اعلام شد.

به گزارش ایرنا، در حالی تمرین تیم صنعت مس کرمان از سوی بازیکنان این تیم تعطیل شده و بازیکنان از حضور در تمرینات اجتناب کردند که این تیم با کسب هفت پیروزی از هفت مسابقه گذشته خود در لیگ برتر کشور، همچنان صدر نشین این رقابت ها است.

تیم هندبال صنعت مس کرمان علاوه بر اینکه از امیدهای اصلی قهرمانی لیگ برتر هندبال کشور محسوب می شود، بازیکنانی در سطح تیم ملی کشور دارد و وضعیت این تیم در رقابت های ملی نیز اثرگذار است.

تمرین صدرنشین لیگ برتر هندبال کشور تعطیل شد

به گفته بازیکنان و اعضای تیم هندبال صنعت مس کرمان، فقط تعداد اندکی از بازیکنان این تیم تاکنون حدود ۱۷ درصد از قرارداد خود را دریافت کردند و مابقی بازیکنان و کادر فنی هیچگونه دریافتی نداشتند در حالی که طبق قانون فدراسیون هندبال بایستی تا پایان تیم فصل، حداقل ۵۱ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت می‌شد.

تیم های وابسته به شرکت ملی مس در استان کرمان از سال گذشته وضعیت مالی مناسبی ندارند و گفته می شود که حمایت های این شرکت از ورزش قهرمانی و حرفه ای کاهش یافته است.

تیم هندبال صنعت مس کرمان در هشتمین هفته از رقابت های لیگ برتر کشور بایستی ۱۵ بهمن ماه در طبس باید به مصاف نماینده این شهر برود و این درحالی است که تمرین این تیم در کرمان تعطیل شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha