۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۱۳
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85361107
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

توقیف موتورسیکلت قاچاق در دماوند

۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۱۳
کد خبر: 85361107
توقیف موتورسیکلت قاچاق در دماوند

دماوند - ایرنا - توقیف موتورسیکلت قاچاق و کشف کولرهای گازی قاچاق در شهرستان دماوند ، دستگیری سارق سابقه دار و حرفه ای اماکن خصوصی در قرچک و لاستیک های قاچاق در تور اطلاعاتی پلیس دماوند از اهم اخبار کشفیات پلیس در ۲۴ ساعت گذشته نیروهای انتظامی شرق استان تهران بود.

به گزارش ایرنا ،فرمانده انتظامی شرق استان تهران در راستای تداوم طرح آرامش در شهرستان دماوند از کشف ۱۰۸ حلقه لاستیک قاچاق خبر داد.

توقیف موتورسیکلت قاچاق در دماوند


سردار "دلاور القاصی مهر" روز یکشنبه در تشریح این خبر گفت : در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و تداوم طرح آرامش در شهر ماموران انتظامی کلانتری ۱۵ آبعلی ضمن کنترل محور های مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خاورمشکوک و پس از هماهنگی قضائی آن را مورد بررسی قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران پس از بررسی خاور موفق به کشف ۱۰۸ حلقه لاستیک قاچاق شدند، در این خصوص راننده خودرو به دستگاه قضائی معرفی شد.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه ارزش تقریبی این کشفیات بنا به نظر کارشناسان ۱۷میلیارد ریال اعلام شده است تصریح کرد: برخورد قاطع پلیس با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز به منظور رونق و حمایت روز افزون از تولیدکنندگان داخلی در سطح جامعه انجام می پذیرد

توقیف یک دستگاه موتور سیکلت قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از توقیف یک دستگاه موتور سیکلت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ" مرتضی ملکی" روز یکشنبه گفت: در راستای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا ودر پی گشت زنی هدفمند ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ کیلان موفق به کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق شدند که نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

توقیف موتورسیکلت قاچاق در دماوند

وی ارزش ریالی موتورسیکلت مکشوفه را ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: با هماهنگی های قضائی با توجه به عدم ارائه مدارک قانونی و گمرکی ، موتورسیکلت به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند در خاتمه با اشاره به این که مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت کشور است از مردم خواست برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری کرده و اخبار خود را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام نمایند.

کشف کولرهای گازی قاچاق در شهرستان دماوند

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس ، سرهنگ ملکی فرمانده انتظامی شهرستان دماوند در تشریح این خبر گفت : در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و تداوم طرح آرامش در شهر کارکنان انتظامی کلانتری ۱۵ آبعلی ضمن کنترل محور های مواصلاتی شهرستان به ۱دستگاه نیسان مشکوک و آن را مورد بررسی قرار دادند.

توقیف موتورسیکلت قاچاق در دماوند

وی با بیان اینکه ماموران پس از بررسی خودروی نیسان موفق به کشف ۲۴عدد کولرگازی قاچاق شدند، در این خصوص راننده خودرو به دستگاه قضائی معرفی شد.

سرهنگ "مرتضی ملکی " با بیان اینکه ارزش تقریبی این کشفیات بنا به نظر کارشناسان ۴میلیارد ریال اعلام شده است تصریح کرد: قاچاق آفت بزرگی در راه رشد اقتصاد است لذا مبارزه با قاچاق کالا و ارز، یکی از اولویت های مهم به شمار می رود و شهروندان نیز می توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰،‌ هر گونه اطلاعات و اخبار در این خصوص را به پلیس گزارش کنند.

ترمز سارق اماکن خصوصی در قرچک کشیده شد

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از دستگیری سارق سابقه دار و حرفه ای اماکن خصوصی و کشف ۱۲ فقره سرقت به همراه اموال مسروقه به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در این رابطه خبر داد.

توقیف موتورسیکلت قاچاق در دماوند


سرهنگ "یداله طهماسیان" در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان قرچک، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۳ باقر آباد با انجام اقدامات فنی و پلیسی و و بررسی دوربین های مداربسته محل وقوع سرقت ، موفق به شناسایی سارق سابقه دار و حرفه ای اماکن خصوصی شدند که پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی سارق را در مخفیگاهش دستگیر کردند که طی بازرسی از محل مذکور اموال مسروقه شامل پمپ آب ،دینام ، باطری خودرو،دینام خودرو و کولر ، پمپ آب کولر ،کپسول و چندین قطعه فرش ، یک دستگاه دوچرخه، ۶ دستگاه تلفن همراه و مقداری سیم و کابل و دریل و سنگ فرز و وسایل مسروقه دیگر کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک بیان داشت: متهم در تحقیقات تکمیلی به ۱۲ فقره سرقت اماکن خصوصی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال اعتراف کرد
سرهنگ طهماسیان در پایان با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۵ فقره سرقت سیم و کابل در قرچک
فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از دستگیری سارق سابقه دار و حرفه ای سیم و کابل و کشف ۵ فقره سرقت سیم و کابل و تجهیزات مخابراتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ طهماسیان گفت: در پی وقوع سرقت سیم و کابل در شهرستان قرچک ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.
وی ادامه داد : ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی با انجام اقدامات فنی و بکارگیری شیوه و شگردهای پلیسی موفق به شناسایی سارق سیم وکابل شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک اظهار داشت : با تلاش های شبانه روزی ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی پس از شناسایی متهم و مخفیگاه وی واقع در محمد آباد مهدیه ۱۵ با هماهنگی مقام قضایی طی انجام یک عملیات غافلگیرانه و منسجم سارق سابقه دار و حرفه ای سیم و کابل را دستگیر و از مخفیگاه وی مقدار زیادی سیم و کابل مسروقه کشف و به همراه متهم به کلانتری۱۱ مرکزی دلالت دادند .

این مقام انتظامی اعلام کرد : پس از انتقال متهم به کلانتری ۱۱ و تحقیقات تکمیلی از وی به ناچار به جرم خود ۵ فقره سرقت سیم و کابل و تجهیزات مخابراتی به ارزش ۸ میلیارد ریال اعتراف که در این راستا پرونده به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد که نهایتا با قرار مناسب روانه زندان شد.

سرهنگ یداله طهماسیان در پایان خاطر نشان کرد : شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ و یا سامانه پیامکی ۱۱۰۲۱۱ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود .

جمع آوری ۱۱۹ نفر معتاد متجاهر درطرح ارتقاء امنیت اجتماعی
فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت جمع آوری معتادان متجاهر در این شهرستان خبر داد.

توقیف موتورسیکلت قاچاق در دماوند


سرهنگ" نجم الدین مرادی" با اعلام این خبر گفت: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در راستای جلب رضایت شهروندان، یگان های اجرایی شهرستان با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر ، طرح جمع آوری معتادان متجاهر در سطح شهرستان در دی ماه به مرحله اجرا درآمد که تعداد ۱۱۹ نفر معتاد متجاهر جمع آوری شد.

سرهنگ "مرادی" با بیان اینکه این افراد پس از سیر مراحل قانونی و غربالگری تحویل کمپ ماده ۱۶ شدند، اظهار داشت: یکی از دغدغه ها و مطالبه های مردمی در حوزه امنیت اجتماعی جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی تفرجگاه ها می باشد ، ادامه داد با هماهنگی به عمل آمده این افراد به مدت ۶ ماه در کمپ ماده ۱۶ نگهداری خواهند شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در پایان از شهروندان خواست ، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع و با تلفن ۱۹۷ پلیس ما باشند.

دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۷ فقره سرقت در پاکدشت
فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه ای اماکن خصوصی و ۲ نفر مالخر در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ" مرادی" گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان پاکدشت ،بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی و بهره برداری لازم از دوربین های مداربسته محلی موجود در صحنه های سرقت موفق به شناسایی سارقان گردیده و طی تعقیب و مراقبت شبانه روزی و هماهنگی قضایی ایشان را دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت داده شد.

سرهنگ مرادی تصریح کرد: با مشخص شدن ابعاد مختلف ، متهمان دستگیرشده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس لب به اعتراف گشوده و به ۷ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف و دو نفر مالخر اقلام سرقتی نیز شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده از سارقان سابقه دار بودند، پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند ، خاطرنشان کرد: پرونده مذکور مفتوح بوده و پلیس آمادگی دارد برای شکات احتمالی تشکیل پرونده داده و رسیدگی نماید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha