۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۱۲
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85360959
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خلیج فارس تا چهارشنبه مواج است

۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۱۲
کد خبر: 85360959
خلیج فارس تا چهارشنبه مواج است

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس پیش بینی‌ها، خلیج فارس تا چهارشنبه هفته جاری مواج و متلاطم پیش بینی می‌‎شود.

پیام مساعدی روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می دهد امروز با تداوم وزش بادهای شمالی بر روی خلیج فارس، سواحل و فراساحل استان بویژه نواحی مرکزی و جنوبی، در برخی از ساعت مواج خواهد بود.

وی بیان کرد: همچنین پیش‌بینی می‌شود طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه علاوه بر افزایش پوشش ابر، با وزش بادهای جنوبی در نواحی شمالی و مرکزی خلیج فارس، دریا به طور مجدد مواج و متلاطم می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی می‎‌شود.

مساعدی ادامه داد: در مدت یاد شده جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در سواحل و فراساحل مرکزی و جنوبی در برخی از ساعت‌ها ۱۴ تا ۳۸ گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در مناطق مرکزی و جنوبی طی امروز ۹۰ تا ۱۸۰ سانت‌متر پیش بینی می‌شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر دریا ساعت ۲۳:۰۰ و مد ساعت ۴۸:۱۶ خواهد بود.

وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته بهرگان دیلم با ۶ و دیر، کنگان و عسلویه با ۲۷ درجه سانتیگراد به ترتیب کمترین و بیشترین دما را در استان بوشهر داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha