استاندار مازندران: هیات های مذهبی بزرگترین رسانه در دنیای اسلام هستند 

ساری- ایرنا- استاندار مازندران هیات های مذهبی را بزرگترین رسانه در دنیای اسلام توصیف کرد و گفت: این نهاد اجتماعی قوی ترین و تاثیر گذارترین رسانه در افکار عمومی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمود حسینی پور روز یکشنبه در نشست با هیات های مذهبی مازندران در ساری به نقش ممتاز روحانیون در هیات های مذهبی اشاره کرد و افزود: هیات های مذهبی بدون روحانی به انحراف خواهد رفت و نمونه آن را در گذشته داشته ایم.

وی با بیان اینکه ریشه اصلی هیات های مذهبی روحانیت است، ادامه داد: شعور اعتقادی و دینی در هیات های مذهبی با حضور روحانیت ترویج و نهادینه شده است.

استاندار مازندران با اشاره به این موضوع که بصیرت دینی و انقلابی هیات های مذهبی نسبت به مسایل سیاسی و اجتماعی و تحولات جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: هیات های مذهبی در جهاد تبیین نقش محوری در جامعه دارند و شکوفایی واقعی جهاد تبیین، عامل هویت بخشی دینی و مذهبی جوانان است.

هیات های مذهبی به عنوان ظرفیت بالای اجتماعی و سیاسی و فرهنگی جامعه معارف اهل بیت علیهم السلام را به درستی تبیین می کنند.

وی با ابراز تأسف که سمت و سوی بعضی از هیات های مذهبی بدون توجه به معارف دینی و اسلامی سوق پیدا کرد، گفت: هیات های مذهبی بدون وابستگی به دولت ها همواره ماندگار هستند، یعنی هیات های مذهبی هرگز مدیون گرو های سیاسی نیستند.

نماینده عالی دولت در مازندران تصریح کرد: تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های اسلام رمز موفقیت هیات های مذهبی است.

استاندار مازندران: هیات های مذهبی بزرگترین رسانه در دنیای اسلام هستند 

هیات های مذهبی، جریان مقابله با استکبار را به راه انداختند

حسینی پور ادامه داد: هیات های که به آرمان های نظام و منویات رهبر معظم انقلاب توجه نداشته باشند، جایگاهی در حکومت اسلامی نخواهند داشت.

وی گفت: هیات های مذهبی جوانان را برای مبارزه با دشمنان تربیت کردند ،در واقع هیات های مذهبی جریان مقابله با استکبار را راه انداختند.

وی به تهدیدات فرهنگی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و نقش هیات های مذهبی مقابل این هجمه ها را محوری توصیف کرد و بیان داشت: جوانانی که پایشان به هیات های مذهبی باز شد، فساد و آسیب های اجتماعی از آنان دور شده است.

استاندار مازندران اظهار داشت:ایجاد تقویت روحیه انقلابی بین جوانان مهمترین ماموریت امروز هیات های مذهبی مازندران است، گفت: برترین ها دانشگاهی و علمی و آموزشی باید از هیات های مذهبی باشند.

استاندار مازندران گفت : نمونه بارز نقش هیات های مذهبی در مبارزه با دشمنان و تقویت روحیه جهادی اینکه نخبگان از جمله شهید شهریاری و سردار شهید سلیمانی از بچه های هیات های مذهبی بودند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha