۱ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۴۷
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85360470
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۳ نفر امسال در آبهای لرستان غرق شدند

۱ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۴۷
کد خبر: 85360470
۲۳ نفر امسال در آبهای لرستان غرق شدند

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل پزشکی قانونی لرستان گفت: ۲۳ نفر طی ۹ ماهه امسال به دلیل حوادث، بی توجهی و عدم آشنایی با اصول شنا در آبهای استان غرق شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی لرستان، محمدرضا فارسی نژاد روز یکشنبه اظهار کرد: از این تعداد ۲ نفر زن و ۲۱ نفر مرد بوده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد یا کاهشی در آمار مشاهده نشده است.

وی همچنین از رشد ۶ درصدی معاینات سرپایی (بالینی) در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: حدود ۸۴ درصد از خدمات پزشکی قانونی در حوزه معاینات سرپایی انجام می شود و ۴۰ نوع خدمت از جمله بررسی نزاع و درگیری، تصادفات، همسرآزاری، کودک آزاری، حوادث کار، بیماری های شغلی، گواهی رشد، گواهی استعلاجی، تحمل کیفر، تعیین سن، بررسی سلامت، فرزند خواندگی، اهدای جنین، اهدای عضو، از کار افتادگی، استخدامی، حضانت، اختلالات روانی، صلاحیت اداره امور مالی، تعیین مسوولیت کیفری و سقط قانونی در این بخش ارایه می شود.

فارسی نژاد عنوان کرد: در ۹ ماهه امسال ۳۵ هزار و ۱۰۵ معاینه سرپایی (بالینی) با افزایش ۶ درصدی نسبت به پارسال در مراکز پزشکی قانونی لرستان انجام شده است که از این تعداد ۱۰هزار و ۹۵۸ نفر زن و ۲۴هزار و ۱۴۷ نفر مرد بودند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha