۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۳۸
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85359828
T T
۱۱۴ نفر

برچسب‌ها

فراخوان اتباع خارجی مجاز مقیم البرز برای مشارکت در طرح مدیریت منابع مالی

کرج - ایرنا - مدیر کل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری البرز اعلام کرد: اتباع خارجی دارای کارت سرشماری و بازشماری مقیم این استان می توانند در طرح جذب مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری ویژه شرکت کرده و در زنجیره تولید کشور سهیم شوند.

" سیروس دهقان شیری" روز شنبه در گفت و گو اختصاصی با ایرنا افزود: براین اساس این اتباع برای ماندن در ایران و دریافت دفترچه اقامت باید مبلغی مشخص را  توسط سرپرست خانوار سپرده گذاری کنند.
وی بیان کرد: بنابراین این سپرده تا لحظه خروج اتباع از کشور مسدود است و هر لحظه که قصد خروج از کشور را داشتند می توانند با هماهنگی اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز مجوز برداشت پول را دریافت و دفترچه اقامت خود را تحویل دهند.


دهقان شیری تاکید کرد: اتباع با حضور در این طرح می توانند از خدماتی نظیر انواع بیمه نامه ها ، بیمه زایمان ، آتش سوزی سلامت و درمان بهره مند شوند .

فراخوان اتباع خارجی مجاز مقیم البرز برای مشارکت در طرح مدیریت منابع مالی


وی یاد آورشد: با توجه به اینکه بیشتر اتباع یاد شده کارگرانی هستند که در معرض انواع حوادث از جمله آتش سوزی هستند بنابراین با شرکت در طرح یاد شده می توانند از حمایت های لازم بیمه ای و درمانی بهره مند شوند .
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز تاکید کرد: پس از پایان طرح مذکور اتباعی که کارت سر شماری و بازشماری دارند چنانچه در طرح فراخوان شرکت نکنند، غیرمجاز شناخته خواهند شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha