کلاهبردار ۹۰۰ میلیارد ریالی در بروجرد دستگیر شد

خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: فردی که ۹۰۰ میلیارد ریال را از ۷۰ شهروند بروجردی تحت عنوان سرمایه گذاری در بورس دریافت و کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار یحیی الهی روز شنبه اظهار داشت: در پی شکایت ۷۰ نفر از شهروندان مبنی بر اینکه فردی شیاد با عنوان سرمایه گذاری در بورس و پرداخت سود خارج از عرف آنها را اغفال کرده و متواری شده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی هویت متهم را شناسایی و در هماهنگی با دستگاه قضائی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار الهی تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده متهم به ۷۰ فقره کلاهبرداری به مبلغ ۹۰۰ میلیارد ریال اعتراف کرد که با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری قاتل کمتر از ۲ ساعت در کوهدشت

سردار الهی همچنین اظهار داشت: در پی تماس مردمی مبنی بر پیدا شدن یک جسد در زمین های کشاورزی حوزه پاسگاه انتظامی سه راهی زانوگه، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی و فرمانده انتظامی این شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد قاتل در یک درگیری، مقتول را به وسیله اسلحه ساچمه زنی به قتل رسانده و از محل متواری شده است که کمتر از ۲ ساعت توسط پلیس، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شده است، بیان کرد: شهروندان همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا برده و اختلافات خود را از طریق مراجع رسمی حل و فصل کنند.

دستگیری کلاهبردار در الیگودرز

سردار الهی اضافه کرد: همچنین در پی مراجعه شهروندان به ماموران پلیس آگاهی الیگودرز و اعلام اینکه یک نفر در قبال فروش مقادیری سکه تقلبی مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از آنان کلاهبرداری کرده است، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی و اقدامات پلیسی، کلاهبردار را شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر کردند که به ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری اعتراف کرد و ۱۰۷ عدد سکه تقلبی از وی کشف شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha