۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۰۴
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85359526
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اتاق بازرگانی بوشهر از برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی حمایت می‌کند

بوشهر-ایرنا- رئیس اتاق بازرگانی بندر بوشهر گفت: با توجه به توانمندی‌های این استان در حوزه کشاورزی، از جمله شیلات، صیفی جات و خرما، صنایع دریایی، نفت و گاز از نمایشگاه‌های تخصصی این حوزه‌ها به شکل ویژه حمایت می‌‎شود.

خورشید گزدرازی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با هدف شکوفایی بیش از پیش ظرفیت‌های استان، حمایت از اعزام و پذیرش هیات های تجاری و حضور در نمایشگاه‌های بین المللی مرتبط با توانمندی‌ها در اولویت‌های اتاق بازرگانی بندر بوشهر قرار دارد.

وی بیان کرد: برگزاری موفق نمایشگاه‌های خرما، صنایع دریایی و شیلات در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان بوشهر بخوبی توانست ظرفیت‌های استان را به نمایش بگذارد.

رئیس اتاق بوشهر تصریح کرد: اتاق بازرگانی بوشهر به‌ عنوان سهام دار اصلی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان بوشهر در راستای توسعه صادرات محصولات استراتژیک استان برنامه‌های متعددی از جمله برپایی نمایشگاه‌های تخصصی با رویکرد معرفی توانمندیهای تولید کنندگان و ورود آنها به بازارهای صادراتی را اجرایی کرده است.

گزدرازی ادامه داد: نمایشگاه ها پلی بین تولید، صنعت و بازار هدف های صادراتی هستند که این ظرفیت باید بخوبی در اختیار توانمندی‌های استان بوشهر قرار گیرد.

وی افزود: اتاق بازرگانی بندر بوشهر در تلاش است تا در سال آینده نمایشگاه‌های تخصصی ظرفیت‌های استان را به شکل بین المللی برگزار کند که بدون تردید با حمایت مدیران ارشد و دستگاه‌های اجرایی استان این مهم محقق می‎‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha