۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۳۷
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85359427
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایجاد ۱۴ موکب دائمی فرهنگی در نوار ساحلی بوشهر

بوشهر- ایرنا- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از ایجاد ۱۴ موکب دائمی فرهنگی در نوار ساحلی بوشهر در شب‌های چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه هر هفته خبر داد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام یوسف جمالی روز شنبه در نشست با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: اگرچه این برنامه‌ها با مشارکت خودجوش گروه‌های مردمی اجرا می‌شود اما هر موکب نیازمند معین و حامی است تا وجهه بهتری پیدا کند.

وی افزود: توجه به اجرای طرح‌های فرهنگی و ساماندهی سواحل و پلاژهای استان ضروری است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با ابراز خرسندی از نوع تفکر و رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به مسائل فرهنگی، اضافه کرد: این نوع رویکرد با استقبال روبرو بوده که نشان دهنده حرکت صحیح و ارزشمند دانشگاه است.

جمالی بیان کرد: نگاه انقلابی و ولایی در این دانشگاه وجود دارد و بستر فعالیت در این باره نیز فراهم است.

وی ادامه داد: اثرگذاری هر برنامه یا فعالیت به‌ویژه در حوزه فرهنگ، نیازمند همراهی و همگامی همه منابع، مصارف و نیروی انسانی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه دانشگاه در سنوات قبل متولی برنامه‌های مردمی مناسبی در سطح جامعه بوده، عنوان کرد: یکی از توقعاتی که از دانشگاه می‌رود این است که بیش از گذشته در این حوزه ورود کند چرا که با هم‌افزایی، برنامه‌ها قدرت بیشتری پیدا می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر نیز با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دانشگاه، توجه به مسائل فرهنگی و دینی است، گفت: فرهنگ دینی، موضوعی پایه‌ای و اساسی است که دانشگاه با همه عناصر و انتقادات سازنده به دنبال اجرای فرهنگ‌محور برنامه‌ها تلاش می کند.

سعید رازقی‌ ادامه داد: با تغییر رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی و ورود جدی به مسائل اجتماعی و شهری، سالانه برنامه‌هایی شامل طرح‌های مواسات، ایجاد موکب اربعین یا فرهنگی در ایام نوروز در سواحل استان، برگزاری همایش‌های ملی و استانی و نیز جشنواره‌های فرهنگی نظیر شب‌شعر و مشاعره علوی اجرا می شود.

وی عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در ریل انقلاب قرار دارد و پیشقدم و پیشگام در برگزاری جلسات تعاملی و هم‌افزایی در سطح جامعه بوده و این مسئله در دیدارهای متعدد با مدیران و مسئولان ارشد استان و نهادهای استانی با قاطعیت اعلام و پای کار آمده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: یکی از موضوعات مهم کنونی کشور، مسئله انتخابات است که ضمن اینکه نباید اجازه داد از شرایط مهم و اثرگذار دانشجو و دانشگاه بهره‌برداری جناحی شود، باید از این ظرفیت برای بهترین روند برای مشارکت حداکثری برنامه‌های متعدد مانند مناظره و پرسش و پاسخ و گفت‌وگوی آزاد بهره برد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha