ستاد اجرایی فرمان امام در کنار مردم سیل زده آستارا است

آستارا - ایرنا - معاون اجتماعی ستاد فرمان حضرت امام خمینی(ره) در گیلان گفت: ستاد اجرایی فرمان در کنار مردم سیل زده آستاراست و تلاش خود را برای رفع مسائل این مردم انجام می دهد.

مجتبی امیریان عصر جمعه در حاشیه مراسم اهدای لوازم منزل به سیل زدگان آستارا در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از روزهای ابتدایی وقوع سیل اخیر در آستارا در کنار مردم و مجموعه مسؤولان این شهرستان بوده است.

وی با بیان اینکه طی هماهنگی‌های به عمل آمده به همت فرمانداری آستارا خانواده‌های خسارت دیده از سیل اخیر شناسایی شدند، گفت: امروز با توزیع ۳۵ سری لوازم منزل برای خانواده‌های سیل زده تلاش شد بخشی از مشکلات این دسته از خانواده ها مرتفع شود.

وی با اشاره به اینکه این اقلام شامل فرش، یخچال، اجاق گاز و سرویس چینی است، ادامه داد: ارزش مالی این اقلام ۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

امیریان ادامه داد: در صورت نیاز باز هم با ارسال لوازم مورد نیاز این گروه از خانواده‌ها را تامین خواهیم کرد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان، در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد؛ این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha