۲۹ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۴۰
کد خبرنگار: 912
کد خبر: 85358974
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام‌ جمعه کرمانشاه: مردم خط قرمز نظام جمهوری اسلامی است

کرمانشاه-ایرنا- امام جمعه کرمانشاه ملت را خط قرمز نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: هر قدرتی بخواهد به ملت ما تعرضی کند به اشد مجازات خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه در مسجد جامع به پاسخ محکم کشورمان به تعرض دشمنان به مردم کرمان و به خاک و خون کشیدن تعدادی از هموطنانمان اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی در پاسخ به این تعرض ها، خیمه های فساد دشمن را هدف موشک های بالستیک قرار داد و این اقدامات در راستای حراست از تک تک مردم ایران اسلامی بود.

وی گفت: ایادی استکبار و صهیونست و نوکران آنها در منطقه بدانند که هر تعرضی به ملت ایران و کیان این کشور اسلامی با جواب دندان شکن ملت ایران روبه رو خواهد شد.

خطیب جمعه کرمانشاه در ادامه خطبه های خود نظام جمهوری اسلامی را برآمده از خواست ملت ایران دانست و گفت: این نظام مردمی است و ملت نیز همواره حامی و پشتیبان این نظام بوده و هستند.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری امنیت و آرامش کنونی کشور را مرهون خون شهدای والامقام دانست و افزود: ملت ایران رهرو شهدا هستند و همچون فرزندان شهید خود پشتیبان نظام هستند.

وی به گردهمایی ائمه جمعه در تهران و دیدار با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب سلام خود را خدمت مردم عزیز ایران اعلام کردند و بر نقش و جایگاه بسیار مهم مردم در همه عرصه ها و صحنه ها تاکید کردند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه خطبه های خود بر تقوای الهی تاکید کرد و گفت: خدای متعال به بندگان مومنش می فرماید هرچه در در توان دارید تقوای الهی را رعایت کنید و سستی پیشه نکنید و دچار غفلت نشوید.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری افزود: انفاق ار توقعات خداوند از بندگانش است اینکه حرف خدا رو بشنوند و اطاعت کنند و در راه خدا آنچه که توان دارند انفاق کنند.

خطیب جمعه کرمانشاه به سالروز میلاد با سعادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر نیز اشاره کرد و گفت: این روز فرصتی برای احترام به پدرها و پدر بزرگ ها است و بابد از آن استفاده بهینه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین غفوری به زحمات پدران برای حفظ کیان خانواده اشاره کرد و افزود: فرزندان باید قدردان زحمات پدران خود باشند و با توقعات بیجا پدر را شرمنده نکنند.

وی تاکید کرد که فرزندان زمانی که بزرگ شدند قدردان زحمات پدران و مادران خود باشند و نسبت به آنها با احترام برخورد نمایند و در سر پیری از آنها دستگیری کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha