۲۹ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۴۲
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85358944
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی مقابل آوا تهران به برتری پرگل رسید

رشت - ایرنا - تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی در ادامه مسابقات لیگ برتر بانوان کشور عصر امروز (جمعه) برابر تیم آوا تهران به پیروزی پرگل دست یافت.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال بانوان ملوان و آوا تهران در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر بانوان کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتبال بانوان ملوان با نتیجه چهار بر یک مهمان خود را شکست داد.

تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی که تاکنون در رقابت‌های لیگ برتر نتایج خوبی کسب کرده، در آخرین دیدار از دور رفت این مسابقات نیز برابر حریف به برتری دست یافت تا همچنان یکی از مدعیان قهرمانی این مسابقات باشد.

در جریان این دیدار، مائده بیرنگ بازیکن تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی در دقایق ۲۱ و ۶۰ موفق به گلزنی شد. سپس افسانه چترپور مهاجم این تیم در دقایق ۶۵ و ۹۰ از روی نقطه پنالتی، دیگر گل‌ها را به ثمر رساند.

قضاوت این دیدار را زهره اسکندری با کمکهای حدیثه مهدوی و فاطمه صالح آبادی برعهده داشتند ضمن اینکه پرند پورمیرزابیگی به عنوان داور چهارم در این مسابقه حضور داشت.

تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی با این پیروزی در پایان دور رفت رقابت‌های لیگ برتر کشور با کسب ۲۲ امتیاز در مکان سوم قرار گرفت و آوا تهران نیز با کسب ۲ امتیاز در انتهای جدول رده بندی ۱۰ تیمی این مسابقات جای گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha