مسوولان نظام اسلامی برای حفظ امنیت کشور با هرگونه تهدید برخورد خواهند کرد

نوشهر - ایرنا - امام جمعه نوشهر گفت : مسوولان نظام اسلامی برای حفظ امنیت، جان و مال ملت با هرگونه عوامل تهدید برخورد خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمود مشایخ در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته نوشهر افزود: دنیا باید بداند ایران اسلامی اجازه نمی دهد تروریست های جنایتکار وارد کشور شوند و زن و بچه مردم بی گناه را بکشند و آن گاه به کشورهای همسایه پناه ببرند.

وی اظهار کرد: حافظان امنیت به یقین دست خائنان را قطع خواهند کرد و پناهگاه تروریست ها در هم کوبیده خواهد شد.
امام جمعه نوشهر گفت: امروز ایران اسلامی با ۱۵ کشور همسایه است اگرچه این هم فرصت بوده و هم تهدید، تهدید از این منظر هر گاه دشمن بخواهد از کشورهای همسایه به عنوان کانون تروریست ها استفاده کند و به کشور ما حمله کند، به یقین مسوولان نظام اسلامی سکوت اختیار نخواهند کرد.
آیت الله مشایخ با قدردانی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پرتاب موشک های نقطه زن به منظور برهم زدن مقر تروریست ها، افزود: این اتفاق مهم ترین پیام آن این بود که تروریست های متخاصم بدانند ایران هیچ گاه در برابر این تهدیدها و ترور نا جوانمردانه ملت در خاک کشور، مماشات نمی کند و انتقام سخت را عملی خواهد کرد.
وی بیان داشت : تروریست های جنایتکار متاسفانه در سالروز شهادت سردار دل ها شمار زیادی از مردم کرمان را به خاک و خون کشیدند و در حمله به پاسگاه راسک هم شمار زیادی از حافظان امنیت به رگبار بستند امروز دنیا باید بداند ایران در برابر این جنایات مقابله به مثل خواهد کرد و اجازه نمی دهد کشورها همسایه به کانون پناهگاه تروریست ها تبدیل شود.
امام جمعه نوشهر با بیان آنکه رهنمودهای رهبری به عنوان چراغ راه مسوولان باید باشد، تاکید کرد : امروز یکی از دغدغه های مردم گرانی است و مسوولان برای مهار گرانی و افزایش توان خرید مردم باید از رهنمودهای رهبری تأسی بگیرند.
آیت الله مشایخ افزود : ملت بابت این انقلاب خون داده اند و پای آرمان های این انقلاب ایستاده اند و سزاوار نیست که گرانی های افسارگسیخته آنان را از پای در آورد.
وی با اشاره به فرصت اندک باقی مانده تا نوروز و ماه رمضان بر لزوم ذخیره سازی کالاهای اساسی مورد نیاز شب عید مردم در این شهرستان تاکید کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha