پیش به سوی هشتمین پیروزی متوالی مقابل هنگ کنگ با طعم صعود + فیلم

دوحه- ایرنا- آخرین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از دیدار مقابل هنگ کنگ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان در کمپ تمرینی الریان قطر پیش از دیدار مقابل هنگ کنگ در دومین هفته رقابت های جام ملت های آسیا برگزار شد.

نکته جالب تمرین امروز حضور شیخ حمد وزیر ورزش و جوانان قطر در ابتدا تمرین امروز بود که به رسم مهمان‌نوازی در تمرین یوزها حاضر شد و با استقبال مهدی محمدنبی سرپرست تیم ملی و امیر قلعه سرمربی تیم ملی همراه شد و در پایان این بازدید نیز پیراهن شماره یازده به اسم وزیر قطر بود به او اهدا شد.

شجاع خلیل زاده که به دلیل مصدومیت در دو جلسه قبلی تمرینات تیم ملی غایب بود، امروز به صورت انفرادی تمرین کرد و بقیه بازیکنان تیم ملی نیز زیر نظر کادرفنی به تمرین پرداختند.

تیم ملی فوتبال کشورمان تاکنون هفت بار مقابل هنگ کنگ قرار گرفته که هر هفت دیدار با برتری یوزهای ایرانی به پایان رسیده است.

هیجده گل سهم ایران و تنها یک گل سهم هنگ کنگ در چارچوب تقابل های دو تیم بود.

هنگ کنگ بعد از ۵۵ سال چهارمین حضورش در این رقابت ها را در حالی تجربه می کند که تا به اینجا کار نتوانسته بردی رو در این رقابت ها کسب کند.

این در حالی است که آنها دوره اول جام ملت ها رو در سال ۱۹۵۶ رو نیز میزبانی کردند.

در چارچوب رقابت های جام ملت ها هنگ کنگ یک بار در سال ۱۹۶۸ مقابل تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفت که ان دیدار نیز با برتری دو بر صفر ملی پوشان کشورمان به پایان رسید.

تیم ملی فوتبال کشورمان در صورت کسب پیروزی مقابل هنگ کنک، می تواند جواز صعود به مرحله حذفی جام ملت ها را کسب کند.

دیدار تیم های ملی ایران و هنگ کنگ جمعه از ساعت ۲۱ در ورزشگاه خلیفه برگزار می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha