بندرگزی‌ها در دولت سیزدهم ۳۴۶ سند مالکیت روستایی و شهری دریافت کردند

گرگان- ایرنا- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان گفت: از ابتدای استقرار دولت سیزدهم تاکنون ۳۴۶ سند مالکیت روستایی و شهری در بندرگز صادر شد.

به گزارش ایرنا،سید محمد حسینی روز پنج‌شنبه در مراسم تحویل سند مالکیت روستایی و شهری بندرگز در روستای بنفش‌تپه اظهار کرد: شاخص برخورداری شهرستان بندرگز برای صدور سند مالکیت روستایی ۶۲ درصد است که ۱۶ درصد بیشتر از شاخص استانی است.

وی ادامه داد: در مجموع چهار هزار و ۹۶۹ سند مالکیت روستایی و شهری در شهرستان بندرگز صادر شده که از این تعداد سه هزار و ۶۳۶ سند، روستایی و هزار و ۳۳۳ سند شهری است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان از بازنگری طرح هادی در پنج روستای بندرگز خبر داد و افزود: از محل اعتبارات سفر رییس جمهور و اعتبار تملک استانی ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای ۶۵ طرح و پروژه در ۲۹ روستای شهرستان بندرگز تخصیص یافته است.

حسینی از تامین اعتبار ۳۱۰ میلیارد ریالی برای اجرای پروژه‌های عمرانی شهرستان بندرگز در ۲ سال گذشته خبر داد و یادآور شد: این شاخص نسبت به مدت مشابه قبل ۲۹۶ درصد رشد داشته است.

وی شاخص برخورداری از اجرای طرح هادی در روستاها را ۹۲ درصد اعلام کرد و گفت: شهرستان بندرگز در این شاخص ۳۸ درصد از میانگین کشوری جلوتر است.

به گزارش ایرنا، استاندار گلستان در ادامه سفر به شهرهای کوچک گلستان و به منظور ارتباط بی‌واسطه و رودررو با مردم به شهر نوکنده از توابع شهرستان بندرگز واقع در غرب استان گلستان سفر کرده است.

نوکنده در جنوب غربی شهرستان بندرگز واقع شده که سال ۱۳۷۴ به شهر ارتقا پیدا کرده و هفت هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha