استاندار: چتر بیمه‌ای در چهارمحال و بختیاری با نگاه دولت سیزدهم توسعه یافت

شهرکرد- ایرنا – استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش ۵۱ درصدی بیمه شده‌های تامین اجتماعی گفت: با نگاه عدالت محور دولت سیزدهم چتر بیمه‌ای در این استان به نحوی مطلوبی گسترش یافته است.

به گزارش ایرنا، غلامعلی حیدری روز پنجشنبه در بازدید از اداره کل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه توسعه چتر بیمه‌ای از رویکردهای دولت سیزدهم است، افزود: در ۲ سال گذشته با نگاه عدالت‌محور دولت سیزدهم پوشش بیمه‌ای اکثریت افراد به خصوص افراد آسیب‌پذیر استان توسعه یافته است.

وی اظهار داشت: به طور یقین به موازات گسترش چتر بیمه‌ای تامین اجتماعی، زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه رقم می‌خورد و این به عنوان اقدامی ستودنی به شمار می‌رود که در این دولت انجام شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: گسترش چتر بیمه‌ای در جامعه نقش مهمی در رفع آسیب‌های اجتماعی دارد که این خود نوعی جهاد در جامعه به شمار می‌رود.

حیدری گسترش چتر بیمه‌ای در استان، پرداخت دیون تسویه بدهی‌ها، توسعه کمی و کیفی خدمات، عزم دولت برای ارائه حداکثر خدمات به مردم را از جمله خدمات ارائه شده از سوی دولت برای رفاه اجتماعی مردم عنوان کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: رفاه اجتماعی یکی از شاخص‌های توسعه‌یافتگی هر کشور به شمار می‌رود که اساسی‌ترین مطلب آن پوشش بیمه‌ای اعم از درمانی و خدماتی است.

وی تاکید کرد: ارتقای رفاه مردم بیانگر پیشرفت و توسعه استان است و این بحث مهمی است که امروز به خوبی مورد توجه قرار گرفته است.

استاندار چهارمحال و بختیاری بر ضرورت اطلاع‌رسانی قوانین و مقررات، نوع خدمات و روان‌سازی امور تاکید کرد و گفت: اطلاع‌رسانی خدمات دولت موجب امیدآفرینی در جامعه می‌شود.

وی اضافه کرد: امروز توسعه زیرساخت‌های درمانی و تامین تجهیزات به روز در درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها با رویکرد خدمات‌رسانی به مردم از مهمترین راهبردهای استان به شمار می‌رود.

استاندار چهارمحال و بختیاری بر ضرورت حمایت تامین اجتماعی از فعالان صنایع دستی در استان تاکید کرد و گفت: حمایت از این قشر موجب افزایش تولید و رونق اشتغال در استان می‌شود.

به گزارش ایرنا، تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری با پنج مرکز درمانی سرپایی و یک بیمارستان در بخش درمان مستقیم به بیش از نیمی از جمعیت حدود یک میلیون نفری این استان خدمات درمانی ارائه می‌دهد.

چهارمحال و بختیاری دارای ۱۲ شهرستان با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha