معاون استاندار اردبیل: دستاوردهای انقلاب اسلامی در آستانه دهه فجر تبیین شود

اردبیل - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: دستگاه‌های اجرایی استان برای تبیین خدمات و دستاوردهای نظام در سه سطح خود و کارکنان، جامعه هدف و عموم مردم برنامه‌ریزی کنند و فضاسازی محیطی، تولید محتوا و اخبار امید بخش جدی گرفته شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، رضا قاسمیان روز پنجشنبه در جلسه ستاد دهه فجر استان اردبیل اظهار کرد: در دنیا انقلاب‌های متنوعی رخ داده و همه حالت "ترمیدور" یا انفجار و سپس سردی آتشفشان را تجربه می‌کنند و دشمن خیال می‌کند انقلاب اسلامی نیز دچار این پدیده می‌شود در حالی که دهه فجر ما در واقع شروع شور و شوق دوباره برای جشن‌های انقلاب اسلامی و تازه شدن بهار انقلاب است.

وی افزود: صیرورت (تغییر) انقلاب به معنی لحظه به لحظه تازه شدن آن مورد تاکید مقام معظم رهبری است و این نیز از تفاوت‌های انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌های جهان است و دهه فجر انقلاب اسلامی از نظر دیگر، پله‌های نزدیک شدن به انتخابات ۱۱ اسفند ماه است وشور و شوق جشن‌ها، احساس مسئولیت در انتخابات را نیز تقویت می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل از مسئولان همه دستگاه‌های اداری عضو ستاد دهه فجر خواست به آموزش و پرورش در برنامه‌های دهه فجر کمک کنند و به حوزه‌های دانش آموزی و دانشجویی بیش از پیش بها بدهند.

وی ادامه داد: صدا و سیمای مرکز اردبیل هم باید اسناد و تصاویر مربوط به تاریخ انقلاب در اردبیل و شهرستان‌های این استان را در اختیار رسانه‌های دیگر قرار دهد تا تولید محتوا بکنند.

حجت‌الاسلام حسن باقری ، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل هم در این جلسه گفت: از ۱۲ تا ۲۲ بهمن یوم‌الله است اما اغلب به ۲۲ بهمن به عنوان سالروز پیروزی انقلاب اسلامی توجه می‌کنیم و از ۱۲ بهمن به عنوان سرآغاز نهضت انقلاب غفلت می‌ورزیم و لازم است ۱۲ بهمن نیز با برنامه‌های مناسب جشن گرفته شود.

وی ادامه داد: نورافشانی شب ۲۲ بهمن مورد تاکید است و از هنرهای مختلف برای جشن باشکوه دهه فجر باید استفاده شود و برنامه‌های روز ۲۲ بهمن به عنوان روز ملی پیروزی انقلاب اسلامی، با شعار مشارکت پر شور و آینده روشن تدارک دیده شود.

استان اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha