استاندار: تعالیم قرآنی و معارف اهل بیت(ع) در مدارس استان یزد گسترش یابد

یزد-ایرنا- استاندار و رییس شورای آموزش و پرورش استان یزد با بیان اینکه اقدامات فرهنگی و قرآنی بسیار مبارکی در مدارس انجام شده، گفت: باید تعالیم قرآنی و معارف اهل بیت (ع) در همه مدارس استان گسترش یابد.

به گزارش ایرنا، "مهران فاطمی" روز پنجشنبه در جمع دانش آموزان دبیرستان نمونه شهید مجید مرشد یزد افزود: فعالیت‌های قرآنی در مدارس به وفور در حال انجام است و این اقدامی مبارک و قابل ستایش است.

وی با تشکر از دانش‌آموزان قرآنی، کادر آموزشی و عوامل برگزاری محفل انس با قرآن کریم این آموزشگاه ، ادامه داد: این مدرسه مراسمی را برگزار کرد که این مراسم زیبا، منظم، با محتوا و شکیل مورد تقدیر و تشکر رهبر انقلاب قرار گرفت.

استاندار یزد گفت: به پاس زحمات دانش‌آموزان، کادر و مربی پرورشی مدرسه، همچنین واحد قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش، در این مدرسه حضور یافتیم تا از نزدیک از زحمات عوامل اجرایی این محفل تقدیر و تشکر کنیم.

فاطمی افزود: به امید روزی که در تمام مدارس ما، تعالیم قرآنی و معارف اهل بیت(ع) بسط و گسترش بیشتری پیدا کند و شاهد موفقیت و حضور بیشتر دانش آموزان در برنامه های قرآنی باشیم و استعداد های زیادی در این استان وجود دارد که با حمایت و هدایت کادر اموزشی شکوفا می شوند .

استاندار: تعالیم قرآنی و معارف اهل بیت(ع) در مدارس استان یزد گسترش یابد

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد نیز در این مراسم گفت: فعالیت‌های قرآنی و تربیتی در مدارس بسیار جدی دنبال می‌شود و با این رویکرد آنچه مربوط به ساحت‌های اعتقادی و تربیتی است باید در کف مدارس دنبال شود .

محمد کاظم رحیمی نژاد اظهار داشت: نشستن در جلسات، همایش‌ها و سمینارها نقشی در اجرایی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ندارد و اگر دانش‌آموزان و والدین آنها فعالیت‌های اعتقادی را در سطح مدرسه مشاهده کنند، قطعاً این اتفاق می‌افتد و لذا تمام برنامه‌هایی که در این حوزه دنبال می‌کنیم در سطح مدرسه و کلاس درس است و امیدواریم آثار آن را در نسل‌های آینده شاهد باشیم.

استاندار: تعالیم قرآنی و معارف اهل بیت(ع) در مدارس استان یزد گسترش یابد

در این مراسم از "محمد طه میرجلیلی" دانش آموز قاری و حافظ قرآن کریم و "علی حسن‌پور"، دانش آموز حافظ و قاری قرآن کریم و همچنین کادر پرورشی و فرهنگی این آموزشگاه تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha