۲۸ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۵۸
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85358034
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کانون پرورش فکری تنها مرجع تخصصی تربیت کودکان است

خرم آباد - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: مراکز کانون تنها مرجع تخصصی پرورش، ارتقای فرهنگی و تربیت کودکان هستند.

به گزارش ایرنا امین کمالوندی روز پنجشنبه در آیین معارفه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان افزود: کانون پرورش فکری محل و مامنی است که کودکان را باهوش و پویاتر پرورش می دهد.

وی با تاکید بر اینکه مربیان کانون با ایثار و تلاش کودکان را پرورش می دهند ادامه داد: این دستگاه فرهنگی برای هدایت و راهنمایی کودکان و نوجوانان این سرزمین فعالیت می کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش ‏فکری ‏کودکان و نوجوانان ، هم گرایی بین دستگاه های فرهنگی را مطلوب دانست و بیان کرد: پژوهش پشتوانه تمام فعالیت های کانون است و همین موضوع زمینه رشد فعالیت ها را فراهم می کند.

کانون پرورش فکری تنها مرجع تخصصی تربیت کودکان است

کمالوندی با بیان اینکه تمام کارکنان کانون مربی هستند و همه باید با کودکان ارتباط چهره به چهره داشته باشند عنوان کرد: کودکان لرستانی سرمایه های بزرگی دارند و مربیان این کانون نامدار و مایه افتخار هستند که این موجب افتخار قوم لر است‌.

وی تعداد مراکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان در لرستان را کم برشمرد و افزود: این استان در حوزه ساخت و ساز و ایجاد مرکز بسیار عقب و تکمیل پروژه ها ضروری است چراکه افزایش مراکز کانون پرورش فکری باعث می شود زندان ها و کلانتری‌ها خلوت تر شوند.

به گزارش ایرنا در این مراسم با تقدیر از زحمات محمد محمدی مدیرکل پیشین، رضا داوری به عنوان مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان منصوب شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha