معاون رییس جمهور: دولت برای تکمیل کنارگذر عباس‌آباد مازندران مصمم است

نوشهر- ایرنا- معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان این که، کمک خواهیم کرد تا طرح مهم کنارگذر شهرستان عباس آباد غرب مازندران به سرعت تکمیل شود، گفت: دولت برای اجرای این طرح مصمم است.

به گزارش ایرنا، داود منظور روز پنجشنبه در سفر یکروزه به مازندران در حاشیه بازدید از طرح کنارگذر شهرستان عباس آباد واقع در غرب مازندران در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تاکنون ۲ قطعه مهم طرح کنارگذر عباس آباد انجام شده و قطعه سوم باقیمانده است که با توجه به اقدامات انجام شده امیدواریم گام دوم آن در ۲ ماه آینده به بهره برداری برسد.

وی اظهارداشت : برای قطعه سوم این طرح هم کمک می کنیم از محل بودجه عمومی به سرعت تکمیل شود چرا که این طرح از جمله مصوبات سفر دور اول رییس جمهور به استان مازندران است.

رییس سازمان برنامه و بودجه یادآور شد : البته خود شهرداری عباس آباد از محل منابع اعتباراتی داخلی برای گام سوم آن هزینه می کند و ما برای سرعت بخشی آن کمک می کنیم.

منظور ادامه داد : طرح کنارگذر شهرستان ها از جمله ابتکارات مهمی است که کمک می کند تا مسافرانی به این شهرهای گردشگری سفر می کنند به راحتی بدون مواجه شدن با مشکل ترافیک مسیر سفرشان را طی کنند.

به گزارش ایرنا، افتتاح سد انحرافی چالکش لشتو رامسر، بازدید از بیمارستان تنکابن، افتتاح نیروگاه ۶ مگاواتی میاندورود ساری، افتتاح گام اول پارک موزه دفاع مقدس ساری و واحد ساوین تاب انواع نخ پنبه ای و الیاف مصنوعی قائمشهر، شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان از جمله برنامه های رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در مازندران اعلام شد.

معاون رییس جمهور: دولت برای تکمیل کنارگذر عباس‌آباد مازندران مصمم است

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha