۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۴۷
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 85357665
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اسدی: حال تیم ملی خوب است/ می‌خواهیم موفق شویم

دوحه- ایرنا- بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: حال همه بازیکنان تیم ملی خوب است و می‌خواهیم در جام ملت‌ها به موفقیت برسیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، رضا اسدی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی داریم. بخشی از بازیکنان در ریکاوری بودند و خودشان را خیلی خوب به تمرین امروز رساندند. روحیه تیم بالاست و می‌خواهیم نتایج مناسبی در دوحه بگیریم.

وی اضافه کرد: شرایط آمادگی‌ام مطلوب است و روحی بالایی دارم. آماده‌ام تا هر موقع نیاز باشد به میدان بروم. حال همه تیم خوب است و می خواهیم موفق شویم.

اسدی در مورد دیدار جمعه‌شب تیم ملی برابر هنگ‌کنگ نیز افزود: چندی پیش بازی دوستانه‌ای با این تیم داشتیم و خیلی خوب بازی کردیم. البته شرایط دیدارهای رسمی متفاوت است و فکر می‌کنم باید تمرکز بیشتری داشته باشیم. اکنون تمام تمرکز ما روی بازی با هنگ‌کنگ معطوف است و باید قدم به قدم جلو برویم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا نتایج سایر مدعیان را هم دنبال می‌کند؟ گفت: در این تورنمنت برای قهرمانی باید بین ۶ تا هفت بازی را برنده شوید. کادر فنی می‌خواهد بازی به بازی پیش برویم و فقط به خودمان فکر کنیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha