دولت سیزدهم حمایت از قشر محروم را در اولویت خدمات رسانی قرار داده است

بوشهر_ ایرنا_ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: دولت مردمی آیت الله رئیسی حمایت از قشر محروم و نیازمند را در اولویت خدمات رسانی قرار داده که از جمله آن‌ها می‌توان به واگذاری زمین، تامین جهیزیه و ازدواج آسان اشاره کرد.

به گزارش ایرنا، اکبر پورات روز چهارشنبه در آیین تجلیل از موسسات خیریه و گروه‌های جهادی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر اظهار کرد: این خدمات با حمایت همین موسسات خیریه و گروه‌های جهادی در حال انجام است.

وی افزود: اقدامات موسسات خیریه، گروهای جهادی و برنامه‌های کمیته امداد ستودنی است که با همه توان در راه خدا جهاد می‌کنید و تلاش و کمک‌های آنان جهاد کبیر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه کمک به محرومین و نیازمندان توشه آخرت موسسات خیریه گروه‌های جهادی است، تصریح کرد: وقتی به سیره ائمه(ع) نگاه می‌کنیم، کمک به نیازمندان همواره مورد توجه بوده و کاری که کمیته امداد و موسسات خیریه می‌کنند در راستای سیره معصومین است.

پورات عنوان کرد: کمتر از 45 روز دیگر تا انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری فاصله داریم و هرچه به این رویداد بزرگ نزدیک‌تر می‌شویم اهمیت آن بیش از گذشته بر همگان آشکار می‌شود.

وی بیات کرد: ما هم ضمن بی‌طرفی کامل در انتخابات، تمام تلاش خود را خواهیم کرد که در ستاد انتخابات استان یک انتخابات باشکوه طبق چهار مولفه رهبر معظم انقلاب یعنی مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت بزگزار نماییم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha