رزاق‌پور: خمس مرا می‌خواست اما نگذاشتند در تراکتور بمانم/ چرا امتیاز گل‌گهر برنگشت؟

تهران- ایرنا- مدافع تیم فوتبال گل‌گهر گفت: برخی افراد باعث شدند چند نفر از ما که چندین سال در تراکتور بودیم و عملکرد خوبی داشتیم از تیم محبوب خود جدا شویم.

به گزارش ایرنا، ابوالفضل رزاق‌پور در فصل گذشته با این وجود که در تراکتور تبریز نمایش قابل قبولی را از خود ارائه داد اما در نهایت در پایان فصل به ناچار مجبور شد از تیم محبوب خود جدا شود و به گل‌گهر سیرجان بپیوندد. وی در سیرجان بار دیگر شایستگی‌های خود را نشان داد و در پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر با ۴ پاس گل، در رتبه دوم برترین پاسورهای لیگ بیست و سوم قرار گرفت. از همین رو این بازیکن گفت‌وگویی با خبرنگار ایرنا داشته که در ادامه آن را می‌خوانیم.

از حضور در گل‌گهر بگو، از انتخاب این تیم راضی هستی؟

حضور در این تیم واقعا یک انتخاب خیلی خوبی برای من بود. این انتخاب چه از نظر فوتبالی و چه غیر فوتبالی کمک بزرگی به من کرد. این فصل برای من بسیار چالشی و سخت دنبال شد اما خدا را شکر در نیم فصل اول عملکرد خوبی داشتم. در مجموعه عملکرد خوبی داشتیم و مثبت بود و کیفیت فنی خود را به خوبی نشان دادیم. در برخی از بازی‌ها بی دقتی کردیم و در برخی دیگر با اشتباهات داوری امتیازات مهمی را از دست دادیم. در مجمع از انتخاب خود راضی هستم و تلاش می‌کنم بهتر و بهتر شوم.

علی رغم میل باطنی خود از تراکتور جدا شدی، چرا؟

خیلی مسائل هست که نمی‌شود بیان کرد. من بعد از اتمام فصل چند پیشنهاد خوب از تیم‌های پایتخت در کنار گل‌گهر داشتم. شرایط به گونه‌ای رقم خود که به سیرجان بیایم اما قطعا برخی مسائل در این جدایی تاثیر داشت. برخی افراد باعث شدند چند نفر از ما که چندین سال در تراکتور بودیم و عملکرد خوبی داشتیم از تراکتور جدا شویم. من می‌دانستیم خود من و برخی از بازیکنانی که جدا شدند را پاکو خمس می‌خواست و این آقایان که هنوز در تراکتور هستند اجازه ندادند ما در این تیم بمانیم. نمی‌خواهم حرفی بزنم و حاشیه‌ای برای تراکتور ایجاد شود. این تیم و هوادارانش همیشه در قلب من هستند و به آنها مدیون هستند.

از همکاری با مارینوس اوزونیدیس بگو.

کار با این مربی خیلی شیرین است. اگر با طرز تفکرات او آشنا شوید، کار کردن با وی شیرین و لذت بخش است. همین موضوع باعث شده تا در بازی دستورات او را به خوبی اجرا کنیم. از نوع کیفیت فوتبالی که تیم ما بازی می‌کند به خوبی می‌توانید این موضوع را بفهمید. علاوه بر این او شخصا انسان شریف و با شخصیتی است. نگاه او به تمامی نفرات باشگاه از پایین‌ترین تا بالاترین به یک شکل است و همین موضوع باعث شده همه از همکاری با او لذت ببرند.

رزاق‌پور: خمس مرا می‌خواست اما نگذاشتند در تراکتور بمانم/ چرا امتیاز گل‌گهر برنگشت؟

هدف گل‌گهر در این فصل چیست؟

ما در این فصل تلاش می‌کنیم جز ۴ تیم بالای جدول باشیم و با توجه به بازیکنانی که در اختیار داریم قطعا این پتانسیل را داریم که در بین مدعیان باشیم. ان‌شاالله با تقویت تیم در نیم فصل شرایط بهتر از قبل شود. تلاش می‌کنیم بعد از چند فصل حضور این تیم در رقابت‌های لیگ برتر بتوانیم سهیمه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم و دل مردم سیرجان را شاد کنیم.

دومین پاسور برتر لیگ هستی.

لطف خدا شامل حال من شده و در شرایط خوبی قرار دارم و در گل‌گهر در حال پیشرفت هستم. امیدوار هستم این روند برای من و تیم ادامه داشته باشد تا در پایان فصل به جایگاه خوبی برسیم. خود من به دنبال این هستم که در پایان فصل عنوان آقای پاس‌گل را تصاحب کنم. از طرفی هم نهایت آرزویی هر فوتبالیستی رسیدن به پیراهن تیم ملی‌ست و من نیز از این موضوع مستثنی نیستم. این پتانسیل را در خود می‌بینم تا به تیم ملی برسم و روزی به آن خواهم رسید. همچنین برای این تیم در جام ملت‌ها آرزویی موفقیت می‌کنم و امیدوار هستم قطر را دست پر ترک کرده و دل مردم را شاد کنند.

در این فصل داروان اشتباهات تاثیرگذاری در بازی‌های شما داشتند.

این وضعیت تنها برای تیم ما نبوده و برای همه تیم‌ها بوده است. این اشتباهات شاید برای تیم ما بیشتر از هر تیمی بوده است. از بازی با پرسپولیس و گلی که زدیم گرفته تا پنالتی مقابل استقلال. ما داوران خوب و توانمندی داریم که در سطح آسیا خوب قضاوت می‌کنند و در ایران مشکل دارند. کسانی که متولی امر هستند باید یک فکر درست و اساسی در این خصوص بشود. قطعا استفاده از کمک داور ویدئویی کمک بزرگی به داوران خواهد کرد و حق به حقدار خواهد رسید و اینگونه تیمی متضرر نخواهد شد.

نظرت در مورد قانون سقف قرارداد چیست؟

من نمی‌دانم این قوانین با چه معیار تصویب و اجرایی می‌شود؟ کشورهای همسایه ما خرج می‌کنند تا ستاره‌های بزرگ دنیا را بیاورند و پیشرفت کنند و بعد ما قوانینی را وضع می‌کنیم که پسرفت کنیم. بعد هم اصلا نفهمیدیم چه شد؟ اول امتیاز کم کردند بعد آنها را باز گرداندن. چند سال پیش تیم ما بخاطر قوانینی که گذاشتند ضربه خورد. آن زمان نتایج باید در بیرون از زمین رقم می‌خورد که امتیازاتی که گل‌گهر در زمین گرفته بود را به آن ندادند؟ الان دوستان به این نتیجه رسیدند نتایج باید درون زمین رقم بخورد؟‌ به راحتی حق مردم سیرجان خورده شد و صدای کسی در نیامد. اگر قرار است چیزی اجرایی شود همه باید برابر باشند و باید پای حرف خود بمانند. امیدوارم اتفاقاتی رقم بخورد که در آخر به سود فوتبال ایران شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha