۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۰۲
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85357079
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شعله‌های ۷۵۱ حریق در سنندج مهار شد

۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۰۲
کد خبر: 85357079
شعله‌های ۷۵۱ حریق در سنندج مهار شد

سنندج- ایرنا- سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: ۷۵۱ مورد عملیات اطفا حریق و ۹۰۱ مورد عملیات حوادث توسط آتش‌نشانی شهرداری سنندج در۹ ماهه امسال انجام شده است.

به گزارش ایرنا، مرتضی کرمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: در بازه زمانی یاد شده ۸۲ مورد اماکن مسکونی، پنج مورد اماکن اداری، ۳۰ مورد اماکن تجاری، ۱۳ مکان صنعتی، ۱۰ انبار، ۶۰ خودرو، ۵۱ مورد ضایعات و زباله، ۱۴ مورد تاسیسات شهری، ۴۵۵ فضای سبز، کشاورزی و مراتع و جنگل و۲۳ مورد از مخروبه‌ها در سنندج دچار آتش‌سوزی شده است.

وی با اشاره به انجام ۹۰۱ مورد عملیات حوادث در۹ ماهه امسال گفت: ۳۶۵ مورد از این تعداد گرفتن حیوانات وحشی و موذی، ۱۳۲ مورد گرفتاری در آسانسور، ۵۳ مورد تصادف، ۱۰۲ مورد آبگرفتگی و سیلاب، ۸۳ مورد محبوس شدن در اماکن، ۱۰ مورد ریزیش آوار، هشت مورد سقوط در چاه و ریزش چاه، هفت مورد انفجار گاز و ۶۲ مورد سایر موارد بوده است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج به پاسخ به ۶۳۸ استعلام ساختمانی و ۳۵۴ استعلام پایان کار تا پایان آذر امسال اشاره کرد و افزود: امسال چهارهزار و ۱۴۶ نفر در مدارس و پیش‌دبستانی‌ها، ۸۹۵ نفر در ادارات و ارگان‌های دولتی و ۲۹ نفر در شرکت‌های خصوصی تحت آموزش‌های برون سازمانی آتش‌نشانی شهرداری سنندج قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه۱۰ هزار و ۸۴۰ مورد تماس واقعی از سوی شهروندان با آتش نشانی صورت گرفته است، ادامه داد: در ۹ ماهه امسال ۵۷ نفر در حوادث ناشی از تصادفات، ۱۰ نفر آتش‌سوزی‌ها و ۳۲ نفر در سایر حوادث دچار مجروحیت شده اند.

کرمی با اشاره به اینکه در مجموع در حوادث مختلف ۱۰۰ نفر مجروح و ۱۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند، گفت: هفت نفر از فوتی‌ها در حوادث رانندگی، یک نفر غرق شدگی، سه نفر در آتش‌سوزی و ۶ نفر از متوفیان مربوط به سایر حوادث بوده‌ است.

شهر سنندج مرکز استان کردستان با ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha