نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در مشهد آغاز به کار کرد

مشهد-ایرنا- بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی و تجهیزات صوتی و تصویری عصر روز سه شنبه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرپرست شرکت نمایشگاه های بین‌المللی مشهد در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به‌ خبرنگاران گفت: این نمایشگاه از تا ۲۹ دیماه جاری فعالیت خواهد داشت.
رضا صفری عنوان کرد: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان لوازم خانگی برقی و غیر برقی از جمله لوازم و ظروف آشپزخانه، یخچال، لباسشویی، بلور و چینی و لوازم صوتی تصویری شامل تلویزیون و لوازم وابسته به آن است.
سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد درخصوص برنامه های جانبی این نمایشگاه نیز بیان کرد: بازدید هیات رئیسه انجمن ملی صنایع لوازم خانگی ایران و همچنین بازدید هیات تجاری افغانستان از برنامه های جانبی این نمایشگاه است.
صفری خاطر نشان کرد: بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در محیطی به وسعت ۱۲ هزار مترمربع در سالن های فردوسی، مفاخر و عطار برای استقرار شرکت های حاضر در این نمایشگاه پیش بینی شده تا محصولات و کالاهای خود را به بازدید عموم بگذارند.
او در خصوص تعداد مشارکت کنندگان در این نمایشگاه گفت: ۱۰۵ شرکت در این نمایشگاه حضور دارند که تعداد مشارکت کنندگان داخل استان خراسان رضوی ۵۰ شرکت و همچنین تعداد مشارکت کنندگان خارج از استان خراسان رضوی ۵۵ شرکت از استان های خراسان شمالی، تهران، البرز، قم، سمنان، آذربایجان شرقی، اصفهان و مازندران است.

علاقه مندان می‌توانند تا ۲۹ دی ماه جاری همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha