۲۶ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۵۴
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85356287
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

وعده دولت به ثمر نشست/ ورود دستگاه آنژیوگرافی به ملایر

همدان- ایرنا- مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر گفت: دستگاه آنژیوگرافی پس از سال‌ها انتظار امروز وارد ملایر شد و وعده دولت مردمی سیزدهم تحقق یافت.

«کریم میرزایی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: دستگاه آنژیوگرافی با سلامت و در شرایط و ضوابط ایمنی پس از خریداری با کمک وزارتخانه، علوم پزشکی همدان و مجمع خیرین سلامت ملایر به بیمارستان امام حسین(ع) رسید تا در بخش مورد نظر مستقر شود.

وی افزود: با آماده شدن فضای فیزیکی بخش آنژیوگرافی بیمارستان امام حسین(ع)، به زودی قابلیت خدمت‌رسانی به شهروندان را فراهم می‌کند و مردم جنوب استان همدان می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر بیان کرد: با توجه به اینکه ملایر دومین شهر پر جمعیت استان همدان و ترومای جنوب استان است، وجود دستگاه آنژیوگرافی در شناسایی و درمان بیماران قلبی و عروقی شهرستان ملایر از اهمیت بالایی برخوردار است.

میرزایی ادامه داد: اضافه شدن دستگاه آنژیوگرافی به بیمارستان امام حسین(ع) اتفاقی مبارک برای مردم این شهرستان است که در آستانه دهه مبارک فجر به ثمر نشست و کمک شایانی به کاهش هزینه‌های درمانی بیماران قلبی و عروقی این شهرستان، جنوب استان و شهرهای همجوار می کند.

وی گفت: راه‌اندازی مرکز آنژیوگرافی یکی از مطالبات مهم مردم این شهرستان بود که پس از سال‌ها به همت دولت سیزدهم محقق شد و با ورود دستگاه آنژیوگرافی و راه‌اندازی این مرکز، چرخه درمان قلبی و عروقی در این شهرستان تکمیل می‌شود.

میرزایی یادآور شد: در حال حاضر ملایر صاحب ۲ بیمارستان دولتی امام حسین(ع) و مهر است که هر آنچه مورد نیاز درمانی یک بیمار باشد، به طور کامل در این مراکز بزرگ درمانی انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا؛ شهرستان ملایر دارای بیمارستان‌های امام حسین(ع)، مهر و تامین اجتماعی دکتر غرضی و کلینیک تخصصی امید است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha