رسانه‌های صهیونیست: حمله به «ادلب» نشان از قدرت موشکی ایران دارد

تهران - ایرنا- رسانه های رژیم صهیونیستی حمله نیمه شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع تروریست ها در استان «ادلب» در شمال غربی سوریه را نشان از قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران دانستند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری المعلومه عراق، رسانه های صهیونیستی گفتند که موشک های بالستیک شلیک شده ایران به شمال غربی سوریه مسافت ۱۲۳۰ کیلومتری را طی کرد.

این رسانه ها افزودند: این امر نشانه حجم قدرت و توانمندی موشکی ایران است.

به نوشته این رسانه ها، ایران برای اولین بار یک موشک عملیاتی را به این مسافت شلیک کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نیمه شب گذشته با موشک‌های بالستیک به مواضع گروه تروریستی موسوم به «تحریر الشام» (جبهه النصره سابق) و گروه تروریستی موسوم به «حزب ترکستانی« در منطقه جبل السماق در استان ادلب سوریه خبر داد.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ساعاتی پیش در خصوص اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران علیه مرکز وابسته به موساد در اربیل و مقر وابسته به تروریست ها در ادلب گفت: اقدام صورت گرفته، در راستای دفاع مقتدرانه از حاکمیت و امنیت کشور، مقابله با تروریسم و بخشی از مجازات عادلانه جمهوری اسلامی علیه متجاوزان به امنیت کشور بود.

وی افزود: ایران همواره حامی صلح، ثبات و امنیت منطقه است و به رعایت حاکمیت و تمامیت سرزمینی کشورها پایبند است، در عین حال در استفاده از حق مشروع و قانونی خود برای برخورد بازدارنده با منابع تهدید کننده امنیت ملی و نیز دفاع از امنیت شهروندان خود و تنبیه جنایتکاران تردید نخواهد کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha