۲۶ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۳۸
کد خبرنگار: 924
کد خبر: 85356220
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف و ضبط ۲۲ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در تبریز

تبریز - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از کشف و ضبط ۲۲ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در تبریز و خسروشاه خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، عباس حسامی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فعالیت این مزارع موجب اختلال در برق رسانی و تحمیل فشار به شبکه برق و آسیب به وسایل برقی شهروندان می شود، اظهار کرد: مشارکت مردمی یکی از راهکارهای اساسی پیشگیری از فعالیت این مراکز است و مردم می توانند در صورت مشاهده چنین مراکزی موضوع را به مرکز فوریت های برق ۱۲۱ گزارش دهند.
وی ادامه داد: با توجه به گزارش هایی مبنی بر فعالیت مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز در شهر تبریز و خسروشاه پس از مکاتبات و کسب دستورات، اقدامات لازم به منظور جمع آوری این مراکز انجام شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان اینکه با تلاش همکاران شرکت ۲۲ دستگاه استخراج رمز ارز با توان مصرفی ۱۷۰ کیلووات کشف و ضبط شد، افزود: از مجموع دستگاه های جمع آوری شده ۶ مورد توسط واحد برق های غیرمجاز شرکت با همکاری دفتر حراست و امور محرمانه شرکت در محدوده امور باغمیشه و پنج دستگاه دیگر با همکاری پلیس امنیت اقتصادی در محدوده امور روشنایی تبریز کشف و ضبط شد.
وی اضافه کرد: همچنین ۱۱ دستگاه استخراج رمز ارز دیگر با همکاری مدیریت برق خسرو شاه و کلانتری در جاده تازه کند کشف و ضبط شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha