۲۶ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۱۸
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85355933
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استنشاق گاز موجب مرگ ۱۲ نفر در لرستان شد

۲۶ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۱۸
کد خبر: 85355933
استنشاق گاز موجب مرگ ۱۲ نفر در لرستان شد

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل پزشکی قانونی لرستان گفت: ۱۲ نفر طی ۹ ماهه سال جاری به دلیل استنشاق گاز مونواکسید کربن جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان لرستان، محمدرضا فارسی نژاد روز سه شنبه اظهار کرد: چهار نفر از این مجموع زن و هشت نفر نیز مرد بوده اند که نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش یا افزایشی در آمار مشاهده نشده است.

وی به هموطنان توصیه کرد از برودت هوای این روزها غافل نشوند و با رعایت نکات ایمنی و استفاده درست از وسایل گرمایشی، نهایت دقت را داشته باشند تا شاهد حوادث ناگوار در این ایام سرد سال نباشیم.

۳۷۹ نفر در لرستان در حوادث رانندگی جان باختند

فارسی نژاد بیان کرد: همچنین ۹ ماهه امسال ۳۷۹ نفر شامل ۵۲ نفر در حوادث درون شهری، ۳۰۳ نفر در حوادث برون شهری و ۲۴ نفر نیز در جاده های روستایی استان جان خود را از دست داده اند.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان همچنین با اشاره به آمار مصدومان ناشی از تصادفات تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون هشت هزار و ۱۴۷مورد معاینات مربوط به مصدومان تصادفات جرحی در مراکز پزشکی قانونی استان انجام شده که از این تعداد پنج هزار و ۷۶۹ نفر مرد و ۲ هزار و ۳۷۸ نفر زن بوده اند و این آمار در مقایسه با مدت مشابه پارسال کمتر از یک درصد افزایش یافته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha