وزیر ورزش: نام محمود مشحون در بسکتبال ماندگار است؛ همواره از تجاربش استفاده می‌کردم

تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه نام محمود مشحون در بسکتبال ماندگار است، گفت: آن مرحوم علاوه بر بسکتبال، در چند رشته دیگر هم فعالیت داشت و خدمات قابل توجهی برای ورزش کشور انجام داد.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، کیومرث هاشمی در مراسم نام‌گذاری سالن بسکتبال آزادی به نام زنده‌یاد محمود مشحون، اظهار کرد: از فدراسیون بسکتبال به جهت برگزاری این مراسم تشکر می‌کنم. این تالار به نام رئیس اسبق فدراسیون بسکتبال نام‌گذاری شد و این حداقل کاری است که خانواده بسکتبال می‌توانست انجام دهد. مشحون نه فقط به بسکتبال، بلکه به گردن ورزش کشور حق دارد.

وی افزود: مرحوم مشحون علاوه بر بسکتبال، در چند رشته دیگر هم فعالیت داشت و خدمات قابل توجهی به ورزش کشور انجام داد. وی ۴ دوره مسئولیت فدراسیون بسکتبال را بر عهده داشت و در ۲ دوره از نزدیک شاهد خدمات و تلاش‌ها وی بودم. نام او در بسکتبال ماندگار است و مشحون را باید پدر بسکتبال نوین ایران دانست.

وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: در زمانی که رئیس کمیته ملی المپیک بودم، وی به عنوان عضو هیات اجرایی کمیته المپیک، فعالیت می‌کرد و انصافا در تمام بخش‌هایی که برای کاروان‌های ورزشی امور را پیگیری می‌کردیم، ارتباط تنگاتنگی داشتیم و من همیشه از تجربیات او استفاده می‌کردم. در آن دوره ما در رویدادهای مختلف نتایج خوبی را به دست آوردیم که این نتایج ثمره تلاش‌های وی بود.

وزیر ورزش: نام محمود مشحون در بسکتبال ماندگار است؛ همواره از تجاربش استفاده می‌کردم

هاشمی گفت: ارتباط بنده و مشحون، ارتباط فرزند و پدر بود و در موقعیت‌های مختلف باهم در تماس بودیم. در دیدار ورزشکاران با مقام معظم رهبری، مشحون را دیدم و او نیز خوشحال بود و برنامه داشتیم از ظرفیت‌های وی استفاده کنیم، اما عجل مهلت نداد. روح مشحون همیشه در بین ما حضور دارد.

وی اظهار داشت: پیشنهاد می‌کنم در کنار نام لیگ برتر بسکتبال خلیج‌فارس، بزرگداشت زنده‌یاد محمود مشحون نیز قرار بگیرد تا این مساله آیینه‌ای برای ورزشکاران ما در آینده شود. امیدوارم روح وی شاد باشد و قدردان زحمات این عزیز باشیم. آن چیزی که مهم است، اخلاق و منش پهلوانی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha