۲۵ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۳۴
کد خبرنگار: 5454
کد خبر: 85355266
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یادداشت تفاهم همکاری‌های اسنادی و آرشیوی ایران و یمن به امضا رسید

تهران- ایرنا- در نشستی که در مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه برگزار شد ایران و یمن ضمن اشاره به ظرفیت قابل توجه همکاری در زمینه اسنادی میان دو کشور، نسبت به گسترش روابط در زمینه اسناد و آرشیو اظهار علاقه مندی نموده و بر لزوم توسعه روابط در سایر حوزه ها نیز تاکید نمودند.

به گزارش حوزه سیاست خارجی ایرنا؛ مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه روز یکشنبه میزبان هیاتی یمنی متشکل از الدیلمی سفیر یمن در تهران و عبدالله هاشم السیانی، رئیس مرکز ملی اسناد یمن بود که در این دیدار یادداشت تفاهم همکاری‌های اسنادی و آرشیوی با مرکز ملی اسناد جمهوری یمن به امضای محمدحسن شیخ الاسلامی و عبدالله هاشم السیانی رسید.

یادداشت تفاهم همکاری‌های اسنادی و آرشیوی ایران و یمن به امضا رسید

در این نشست دو طرف ضمن اشاره به ظرفیت قابل توجه همکاری در زمینه اسنادی میان دو کشور، نسبت به گسترش روابط در زمینه اسناد و آرشیو اظهار علاقه مندی نموده و بر لزوم توسعه روابط در سایر حوزه ها نیز تاکید نمودند.

شایان ذکر است برگزاری نمایشگاه‌های اسنادی و تبادل دانش تخصصی و اطلاعات در عرصه نگهداری و خدمات آرشیوی و پژوهش اسنادی، برگزاری دوره های کوتاه مدت جهت آموزش کارکنان در زمینه حفاظت، مرمت و آرشیو الکترونیک انتشار مقالات و اسناد در نشریات طرف مقابل و برگزاری نشست‌های تخصصی از محورهای مهم این یادداشت تفاهم می باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست خارجی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha