دبیرکل بنیاد فلسطین در پاکستان: محور مقاومت تعیین کننده نظم نوین جهانی است

اسلام‌آباد - ایرنا - دبیرکل بنیاد فلسطین در پاکستان سپری شدن صدمین روز از آغاز جنگ غزه را ثابت قدمی محور مقاومت در نبرد با رژیم صهیونیستی و همزمان رسوایی تاریخی حامیان اسرائیل دانست و افزود: نیروهای مقاومت تعیین کننده نظم نوین جهانی و همچنین در منطقه هستند.

صابر ابو مریم روز دوشنبه در حاشیه همایش فلسطین و یادواره شهدای غزه و کشمیر به میزبانی دانشکده مطالعات دفاعی و راهبردی دانشگاه قائداعظم در اسلام‌آباد در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: با آغاز عملیات فوق العاده «طوفان الاقصی» دشمن صهیونیستی به اوج ضعف و حقارت خود در برابر رزمندگان شجاع بیت المقدس پی برد و به همین دلیل ما شاهد حمایت‌های بی رحمانه و شرم‌آور آمریکایی‌ها از تجاوز صهیونیست‌ها هستیم.

وی تاکید کرد: امروز محور مقاومت با پشتیبانی و حمایت‌ ملت‌های مظلوم منطقه تعیین کننده سرنوشت فلسطین است و آن نیز قطعا آزادی قدس شریف و دستیابی به حق استقلال و آزادی خواهد بود.

صابر ابو مریم افزود: جنگ غزه از صد روز فراتر رفته و جنایات رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد درحالی که آمریکا و متحدانش به شدت نگران شکستی هستند که صهیونیست‌ها تاکنون در جبهه نظامی، امنیتی و سیاسی متحمل شده‌اند.

دبیرکل بنیاد فلسطین در پاکستان: محور مقاومت تعیین کننده نظم نوین جهانی است



وی گفت: ما درود می فرستیم به همرزمان محور مقاومت در لبنان، یمن، عراق و سوریه که از آغاز طوفان الاقصی وفاداری و همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین ابراز کرده‌اند. رژیم صهیونیستی پس از شکست شرم‌آور خود در غزه دست به ترور فرماندهان مقاومت در سوریه و لبنان زده است.

دبیرکل بنیاد فلسطین در پاکستان افزود: اطمینان قوی داریم که پیروزی و سربلندی متعلق به رزمندگان شجاع فلسطین و جبهه مقاومت در منطقه است زیرا امروز ثابت قدمی رزمندگان مقاومت باعث شده که آنان تعیین کننده نظم نوین جهانی و همچنین در منطقه باشند.

وی با محکومیت تجاوز نظامی آمریکا و انگلیس به یمن، اظهار داشت: حامیان اسرائیل درصدد تامین تنفس مصنوعی برای اشغالگران صهیونیست هستند غافل از آنکه ملت‌های آزادیخواه جهان و حامیان فلسطین در منطقه همچنان مدافع حقوق فلسطین و همه کشورها و ملت‌هایی هستند که علیه جنایات اسرائیل به میدان حضور دارند.

براساس این گزارش، سخنرانان در همایش شهدای فلسطین در دانشگاه قائداعظم اسلام‌آباد تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و سکوت مجامع بین المللی را محکوم کردند.

دبیرکل بنیاد فلسطین در پاکستان: محور مقاومت تعیین کننده نظم نوین جهانی است


آنان افزودند: رزمندگان فلسطین تنها نیستند بلکه امروز در تمام منطقه حامیان فلسطین و دیگر رزمندگان مانند یمن بینی اسرائیل و حامی جنایتکار آن آمریکا را به خاک مالیده‌اند.

خانم شبانا فیاض رئیس دانشکده مطالعات دفاعی و راهبردی دانشگاه قائداعظم اظهار داشت: امروز کاری که باید توسط حاکمان کشورهای اسلامی انجام‌ می‌شد به دست آفریقای جنوبی صورت گرفت و ما قدردان شجاعت و انسانی دوستی ملت و دولت آفریقای جنوبی به نفع مردم فلسطین و شکایت از رژیم صهیونیستی به دادگاه بین المللی لاهه هستیم.

جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه غزه با طیف گسترده‌ای از نسل‌کشی‌ها که از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) آغاز شده‌ بود، از مرز یکصدمین روز عبور کرد؛ نبردی نابرابر و تجاوزکارانه که تا به امروز بیش از ۲۴ هزار فلسطینی که دو سوم آن زن و کودک‌ هستند را قربانی کرده‌ است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha