۲۵ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۳۰
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85354758
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

سرعت وزش بادهای شمالی در بوشهر شدت می‌گیرد

۲۵ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۳۰
کد خبر: 85354758
سرعت وزش بادهای شمالی در بوشهر شدت می‌گیرد

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از اواخر وقت امروز با افزایش سرعت وزش بادهای شمالی و تداوم وزش آن تا پایان هفته، خلیج فارس به تناوب مواج و متلاطم خواهد شد.

پیام مساعدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: همچنین در ساعت‌هایی از وقت امروز با افزایش پوشش ابر در بخش‌های شمالی و مرکزی استان، احتمال بارش خفیف و پراکنده باران دور از انتظار نخواهد بود.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر قسمتی ابری همراه با غبار محلی، امروز گاهی افزایش ابر و در نواحی شمالی و مرکزی با احتمال بارش خفیف و پراکنده باران و از اواخر وقت افزایش باد و فردا کاهش ابر و در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در مدت یاد شده جهت وزش باد متغیر، با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و از اواخر وقت امروز به طور شمال غربی باسرعت ۱۲ تا ۴۴ و از فردا تا ۵۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و از اواخر وقت ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۵:۲۰، مد اول ساعت ۱۱:۴۰، جزر دوم ساعت ۱۶:۴۵ و مد دوم ساعت ۲۲:۴۰ خواهد بود.

مساعدی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته اهرم با ۳۰ و جم با ۹ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha