امام جمعه کرمان: دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها کار دولت را با مشکل مواجه کرده است

تهران-ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: دخالت بی رویه نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ها کار دولت را دچار مشکل کرده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان  امروز (دوشنبه) در بیست و ششمین گردهمایی سراسری ائمه جمعه کشور با اشاره به حضور سرزده رئیس جمهور در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی کرمان گفت: روحیه مردمی، انقلابی، ولایی آقای رئیسی قابل تقدیر است.

وی اظهار کرد: اقدامات دولت سیزدهم در عضویت در مجامع اقتصادی جهانی، ارتباط و تعامل با کشورهای همسایه، کنترل نقدینگی، کاهاش کسری بودجه قابل تحسین است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان افزود: بعضا در مسائل کشور با مشکلاتی مواجه می شویم که یکی از آنها مشکلات مربوط به شهرهای جدید و مشکلات مربوط به زیرساخت‌های اجتماعی و فرهنگی این شهرها و تأخیر در تحویل این شهرها به سیستم اداری کشور است.

حجت الاسلام سلیمانی خاطرنشان کرد: تبدیل ظرفیتهای بالقوه در استانها به ظرفیتهای بالفعل نیازمند دستورات از مقامات بالاتر است و ما با محدودیت‌هایی در این زمینه در استان‌ها مواجه هستیم.

وی تاکید کرد: یکی از پیشنهادات من به آقای رئیس جمهور این است که تا زمان برگزاری انتخابات قیمت کالاها و خدمات نظیر آنچه که در باره قیمت بسته های اینترنت اتفاق افتاد، افزایش پیدا نکند.

نماینده ولی فقیه در کرمان یکی از مشکلات در کشور دخالت بی رویه نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ها دانست که کار دولت را دچار مشکل کرده است.

به گزارش ایرنا، نمایندگان ولی‌فقیه و ائمه جمعه کشور، بیست و ششمین گردهمایی سراسری ائمه جمعه کشور را با حضور در حرم مطهر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل آغاز کردند.

ائمه جمعه کشور در نخستین روز گردهمایی همزمان با سخنرانی وزیر امور خارجه، ضمن اعلام حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه، از نمایندگان جبهه مقاومت در ایران تجلیل کردند.

این گردهمایی تا روز سه‌شنبه ادامه خواهد داشت و با دیدار مقام معظم رهبری به پایان خواهد رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha