جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون نفر مسافر با ناوگان حمل‌ونقل بوشهر

بوشهر- ایرنا- سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ه‎ای استان بوشهر گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون سه میلیون و ۸۴۲ هزار و ۸۲ نفر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان جابه‌جا شده‌اند که نسبت به دوره مشابه سال قبل پنج درصد رشد داشته است.

عباس فرامرزی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: جابه‌‎جایی مسافران طی این مدت در قالب ۳۰۱ هزار و ۹۳ سفر (سرویس) بوده که در مقایسه با همین بازه طی سال قبل ۶۹ درصد افزایش دارد.

وی افزود: عمده مقصد سفرها با ناوگان حمل و نقل عمومی این استان به فارس، خوزستان و تهران بوده است.

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ه‎ای استان بوشهر اضافه کرد: در سفرهای درون استانی نیز بیشترین مسافر به مقصد جم و کمترین مربوط به دیلم است.

وی بیان کرد: در سال جاری ۷۱ درصد مسافران با اتوبوس، ۲۷.۵ درصد توسط مینی‌بوس و ۱.۵ درصد با سواری کرایه ای جابه‌جا شده‌اند.

به گفته فرامرزی،۵۱ درصد بلیت های اتوبوس برون شهری در استان بوشهر به ‎صورت اینترنتی خریداری شده است.

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ه‎ای استان بوشهر با اشاره به فعالیت ۴۱ شرکت حمل و نقل مسافربری در استان تصریح کرد: هم اینک ۶ پایانه مسافربری و یک هزار و ۵۸۴ راننده در حال ارائه خدمات به مسافرین در استان هستند.

وی یادآور شد: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از شرکت های مسافربری یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا نسبت به شکایت آن‎ها در کمیسیون های تخلفات رسیدگی شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha