تیموریان: فلسطین حریف سرسختی بود/ بازی آسان در جام ملت‌ها وجود ندارد

دوحه- ایرنا- مربی تیم ملی فوتبال پس از پیروزی مقابل فلسطین در جام ملت‌های آسیا، گفت: بازی آسانی در این رقابت‌ها وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، آندرانیک تیموریان، مربی تیم ملی فوتبال پس از پیروزی چهار بر یک برابر فلسطین در جام ملت‌ها، گفت: این برد را به هواداران تبریک می‌گویم. همان طور که دیدید بازی خیلی سختی بود. برای هر تیمی اولین بازی سخت است. خوشحالیم که از موقعیت‌هایی که روی دروازه فلسطین ایجاد کردیم، توانستیم استفاده کنیم و بازی را برنده شویم.

وی درباره اینکه کریم انصاری‌فرد با بازی در مقابل فلسطین از رکورد او در تعداد بازی‌ملی پیشی گرفته است، اظهار داشت: سال‌ها کنار کریم بازی کردم و هیچ رکوردی ماندگار نیست و هر کسی می‌تواند رکورد هر رشته‌ای را بشکند. به انصاری‌فرد تبریک‌ می‌گویم و امیدوارم یک تورنمنت خوب را پشت سربگذارد.

تیموریان درباره بازی با هنگ‌کنگ هم تصریح کرد: بازی‌های بعدی آسان‌تر خواهد بود، هر چند بازی آسانی نیست، باید برای بازی با هنگ‌کنگ خیلی کار کنیم و نقاط ضعف و قوت‌شان را پیدا کنیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

وی درباره اینکه با توجه بازی خوب ویتنام مقابل ژاپن، این نگرانی وجود ندارد که هنگ‌کنگ هم مقابل ایران خطرناک ظاهر شود، یادآور شد: فوتبال در آسیا پیشرفت کرده و هر تیمی می‌تواند خطرناک باشد و موقعیت ایجاد کند.

مربی تیم ملی فوتبال درباره اینکه فلسطین برخلاف بازی‌های خوبی که مقابل عربستان و استرالیا انجام داده بود، برابر ایران شکست سنگینی خورد، گفت: در بازی‌های تدارکاتی و تک بازی چنین نتایجی می‌تواند رقم بخورد اما شرایط بازی در تورنمنت‌ها سخت است و اتفاقات جدیدی می‌تواند رقم بخورد.

وی در پایان اشاره کرد که مصدومیت شجاع خلیل‌زاده جدی نیست.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha