پشتیبانی آورتا از کاله در هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال

ساری - ایرنا - حاصل تلاش ۲ تیم مازندرانی لیگ برتر بسکتبال در هفته چهاردهم این رقابت‌ها کسب یک برد و ثبت یک شکست بود که ثبت هفتمین برد آورتا ساری به تیم کاله کمک کرد تا با وجود پذیرش ششمین شکست فصل رتبه پنجم را از دست ندهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال کشور یکشنبه شب برگزار شد که در یکی از این مسابقات تیم آورتا ساری در سالن ورزشی پیامبر اعظم(ص) آمل از پالایش نفت آبادان میزبانی کرد و توانست حریف رتبه ششمی خود را با نتیجه ۷۶ بر ۷۱ شکست دهد.

آورتا این مسابقه را با عملکردی ناامید کننده آغاز کرد و به همین دلیل نیز تا دقایق پایانی کوارتر چهارم از مهمان خود عقب بود. اما تلاش مضاعف بازیکنان تیم ساروی بالاخره آن‌ها را در اواخر مسابقه به امتیاز مهمان نزدیک کرد و توانستند نتیجه را به سود خود برگردانند.

سرمربی آورتا پس از این مسابقه اظهار کرد: بازی پرنوسانی را از ۲ تیم شاهد بودیم. در کوارتر اول شروع خوبی نداشتیم و همین باعث شد برای جبران اختلاف امتیاز ایجاد شده در کوارترهای بعدی بازیکنان تلاش بیشتر و فشار مضاعفی داشته باشند تا نتیجه را نزدیک کنند.

سیامک ویسی افزود: خوشبختانه در دقایق پایانی توانستیم با تمرکز بیشتری کار کنیم و به اهداف مد نظرمان رسیدیم. از بازیکنان تشکر می‌کنم که سنگ تمام گذاشتند و در این شرایط سختی که داشتیم توانستیم پیروز شویم.

آورتا ساری با این برد ۲۱ امتیازی شد، اما جایگاهش در جدول تغییری نکرد و همچنان در رتبه هشتم جدول ۱۲ تیمی لیگ برتر بسکتبال ایستاده است. این تیم با متوقف کردن روند پیروزی‌های سه هفته اخیر پالایش نفت آبادان، به کاله آمل کمک کرد که همچنان در رتبه پنجم جدول بماند.

ششمین شکست کاله

تیم بسکتبال کاله آمل نیز که این هفته در سالن دانشگاه آزاد اسلامی شهر صدرای شیراز مهمان تیم رتبه دهم جدول یعنی لیموندیس فارس شد، بر خلاف انتظارات و پیش‌بینی‌ها نتوانست از سد میزبان خود بگذرد و به نهمین برد فصل دست یابد.

علی آرزومندی و بازیکنانش در دیدار رفت موفق شده بودند لیموندیس فارس را در آمل با نتیجه ۹۴ بر ۸۵ شکست دهند. اما در مسابقه برگشت حریفِ تیم شیرازی نشدند و ۸۸ بر ۸۳ شکست خوردند.

کاله پس از شکست خانگی هفته گذشته مقابل طبیعت تهران، برای دومین هفته پیاپی تن به شکست داد. اما با وجود این باخت همچنان به لطف شکست پالایش نفت آبادان مقابل آورتا ساری در رتبه پنجم جدول ایستاده است.

دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال کشور پنجشنبه ۲۸ دی برگزار می‌شود که کاله از صدرنشین لیگ یعنی شهرداری گرگان میزبانی می‌کند و آورتا ساری باید در مشهد به مصاف رعد پدافند برود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha