۲ تصادف در گلستان یک کشته و هفت مجروح بر جای گذاشت

گرگان- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان‌ گفت: در ۲ فقره تصادف رخ داده در این استان، یک نفر فوت و هفت نفر مجروح شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان‌ قاسم غریب‌آبادی یکشنبه شب در تشریح این حوادث اظهار کرد: در یک مورد تصادف که در مسیر گرگان - شاهرود از جاده ارتباطی توسکستان در ۲ راهی روستای شاهکوه سفلی بین یک دستگاه پژو ۴۰۵ (تاکسی خطی) و یک دستگاه پراید رخ داد، هفت نفر سرنشینان خودروها مصدوم شدند.

وی بیان کرد: گزارش این تصادف توسط همکاران اورژانس ۱۱۵ جهت امدادرسانی، امدادگران جمعیت هلال احمر به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات این نهاد (EOC) گزارش شد.

وی خاطرنشان کرد: یک تیم امداد و نجات جاده‌ای از پایگاه چهارباغ (توسکستان) در قالب سه امدادگر با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان‌ گفت: چهار نفر از مصدومان این حادثه که ۲ خانم (۲۶ و هشت ساله) و ۲ پسر (پنج و یک ساله) بودند، توسط همکاران ما و سه مصدوم دیگر توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان پنج آذر گرگان منتقل شدند.

غریب‌آبادی یادآور شد: در حادثه دیگر که در محل پمپ‌ بنزین عابدی در جاده علی‌آبادکتول - آزادشهر بین یک دستگاه پراید با عابر پیاده رخ داد، عابر پیاده جان خود را از دست داد.

۲ تصادف در گلستان یک کشته و هفت مجروح بر جای گذاشت

وی افزود: گزارش این حادثه هم توسط همکاران اورژانس ۱۱۵ به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان (EOC) اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: برای امدادرسانی به حادثه ۲ نیروی امدادگر با یک دستگاه آمبولانس از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای زرین‌گل اعزام شدند.

غریب‌آبادی گفت: عابر فوت شده، مردی ۶۲ ساله بود که پیکر وی به عوامل مربوطه تحویل داده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha