۲۴ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۴۷
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85354002
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خبرنگاران ایرنا خوزستان به عنوان برترین تیم جام رسانه امید تجلیل شدند

اهواز - ایرنا - خبرنگاران خبرگزاری ایرنا به عنوان تیم نخست جام رسانه امید استان خوزستان، مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا با انجام ارزیابی هیات داوران در سازمان مرکزی بسیج رسانه کشور، تیم شهید غلامرضا رهبر(خبرگزاری ایرنا مرکز خوزستان) عنوان نخست جام رسانه امید در استان خوزستان را کسب کرد.

تیم خبرگزاری جمهوری اسلامی استان خوزستان با عنوان شهید غلامرضا رهبر متشکل از «حمیدرضا ترابی فرد، محمد زمانی‌راد، علی معرف، عاطفه جوادی و پارسا شاکری» بود.

همچنین تیم شهید علی هاشمی (خبرگزاری فارس) و تیم شهید حسن درویش (خبرگزاری بسیج) به ترتیب عناوین دوم و سوم را از آن‌خود کردند.

تیم ‌های شهید «جواد زیوداری» از شهرستان اندیمشک و شهید «آیات خضوره» پایگاه خبری التزام نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

داوری این رویداد با استفاده از سامانه پایشگر و سایت لیگ رسانه (محتوا و انتشار) انجام شد.

اولین رویداد رسانه‌ای «جام امید» که با تولیدات ویژه خبری فعالان رسانه استان در محورهای اصلی «جهاد تبیین»، «جهاد خدمت» و «جهاد امید» در بازه زمانی ۲۴ ساعته با مشارکت فعالان فضای مجازی و اصحاب رسانه در محل مجتمع ملی حفاری خوزستان ۱۶ آذر ماه جاری برگزار شد .

به گفته سجاد بهمئی رییس بسیج رسانه خوزستان، جام رسانه امید، ایده‌ای بود که از خوزستان آغاز و امروز به رویدادی ملی تبدیل شده است.

وی ایجاد جبهه واحد رسانه‌ای را از جمله اهداف شکل‌گیری این رویداد رسانه‌ای عنوان کرد و گفت: نقش جبهه واحد رسانه‌ای در شرایط بروز حوادث و هجمه رسانه‌های معاند در خنثی‌سازی این توطئه می‌تواند موثر باشد.

رییس بسیج رسانه خوزستان هویت بخشی، هدایت و گسترش خدمات رسانه‌ای و همچنین افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را از جمله اهداف شکل‌گیری این رویداد ملی رسانه‌ای دانست و گفت: جام رسانه امید به عنوان یک مدل جدید در مقابل هجمه‌های دشمن است.

وی به حضور تیم‌های اول، دوم و سوم این مسابقه در رویداد ملی جام رسانه امید اشاره کرد و افزود: امیدواریم رسانه های استان در این رویداد نیز عملکرد خوبی داشته باشند.

بهمئی گفت: بر اساس فرامین رهبری حضور حداکثری مردم در انتخابات بسیار مهم است لذا رسانه های استان باید در تحقق این موضوع گام های اساسی بردارند.

بر اساس آخرین آمارهای سامانه جامع رسانه های کشور هم اکنون ۴۷۰ رسانه از جمله ۲۶۳ پایگاه خبری و ۲۸ روزنامه دارای مجوز در خوزستان وجود دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha