۲۴ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۱۱
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 85353895
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دستگیری ۲۴ نفر متهم متواری و تحت تعقیب در خرمشهر

آبادان - ایرنا - فرمانده انتظامی خرمشهر از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و دستگیری ۲۴ نفر متهم متواری و تحت تعقیب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ نجم‌الدین سهرابی یکشنبه گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی طرح پاکسازی مناطق آلوده در شهرستان خرمشهر توسط ماموران انتظامی به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر افزود: در اجرای این طرح پس از هماهنگی قضائی ۲۴ نفر متهم متواری و تحت تعقیب در خرمشهر دستگیر شدند.

وی در خاتمه با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند، خاطرنشان کرد: به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان، طرح های پاکسازی نقاط آلوده در نوبت های متعدد و با تمام توان اجرا خواهد شد..

کشف ۲ کیلوگرم تریاک از خودرو تیبا در خرمشهر

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر از کشف ۲ کیلو موادمخدر از نوع تریاک و دستگیری ۲ سوداگر مرگ در تور ایست و بازرسی جاده امام جعفر صادق این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سهرابی بیان داشت: ماموران پلیس اطلاعات مستقر در تور ایست و بازرسی جاده امام جعفر صادق این شهرستان در حین کنترل محور مواصلاتی به یک دستگاه خودرو تیبا مشکوک شده و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی گفت: ماموران در بازرسی تخصصی از این خودرو پرداخته که در بررسی انجام شده مقدار ۲ کیلو موادمخدر از نوع تریاک،یک حقه وافور ویک دستگاه کارت خوان که به طرز ماهرانه ای در داخل خودرو جاساز شده بوده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر افزود: در این رابطه یک دستگاه خودرو تیبا سوداگران مرگ توقیف و ۲ متهم نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha