استاندار مازندران: امنیت و آرامش کشور مرهون خون شهدا است

ساری - ایرنا - استاندار مازندران گفت: امنیت، اقتدار و آرامش کشور مرهون خون پاک شهدای مدافعان حرم، وطن و هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمود حسینی پور روز یکشنبه در جریان نوزدهمین سفر شهرستانی خود به میاندورود با حضور در منزل شهید مدافع حرم شهید "محمد معافی" افزود: ادامه دادن راه شهدا سخت است و باید تلاش کنیم در این مسیر گام برداریم و ثابت قدم باشیم.

وی با بیان این که، خانواده های معظم شهدا چراغ راه هدایت مردم هستند، بیان کرد: مردم نیز قدردان شهدا و خانواده های معظم شهدا هستند و با گذشت بیش از ۴۰ سال از عمر با برکت نظام اسلامی این مهم را با حضور در عرصه های مختلف بارها به اثبات رساندند.

مقام عالی دولت در مازندران خاطرنشان کرد: تمام کارهای بزرگی که در کشور در حال انجام است به برکت خون پاک شهدا است که نظام اسلامی را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار داده است. ‌

حسینی پور گفت: خانواده های معظم شهدا نقطه اتصال مردم و مسوولان با شهدا هستند و دیدار با آنان باعث ایجاد انگیزه مضاعف در بین مسئولان می شود.

محمد معافی عضو رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لشکر ۲۵ کربلای مازندران و در رسته پیاده به اسلام خدمت می کرد که در ۳۰ دیماه سال ۱۳۹۶ در منطقه البوکمال سوریه شهد شیرین شهادت نوشید و در جوار رحمت الهی جای گرفت.

استاندار مازندران: امنیت و آرامش کشور مرهون خون شهدا است

به گزارش ایرنا، استاندار مازندران در نوزدهمین سفر شهرستانی خود صبح امروز یکشنبه وارد شهرستان میاندورود شد و با حضور در گلزار شهدای این شهرستان با نثار فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

بازدید از طرح های عمرانی شهرستان، برپایی جلسه با نمایندگان اقشار برای بیان دیدگاه و مشکلات مردم، بررسی عملکرد ادارات و شناسایی نقاط ضعف و قوت، جلسه با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی، بررسی فعالیت اقتصادی با حضور نمایندگان واحدهای تولیدی و برگزاری شورای اداری از اهداف نوزدهمین سفر شهرستانی استاندار مازندران به میاندورود است.

در این سفر علاوه بر شناسایی نظام مسایل روستاها، مصوبات نیز در جلسات شورای اداری تصویب خواهد رسید.

شهرستان میاندورود دارای ۲۰ واحد صنعتی و تولیدی به همراه ۳۸ کارگاه تولیدی فعال است.

میاندورود زمستان سال ۱۳۸۹ به شهرستان ارتقاء یافت و از ساری جدا شد. شهرستان میاندورود، به مرکزیت شهر سورک حدود ۶۰ هزار نفر جمعیت دارد.

شهرستان میاندورود دارای ۲ بخش مرکزی و گهرباران است. بخش مرکزی به مرکزیت شهر سورک سه دهستان به نام های کوهدشت شرقی، میاندورود بزرگ و کوهدشت غربی و بخش گهرباران به مرکزیت طبقده هم ۲ دهستان به نام های گهرباران شمالی و گهرباران جنوبی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha