تعیین تکلیف ادامه ساخت مجتمع گردشگری میاندورود پس از ۱۲ سال

ساری- ایرنا - استاندار مازندران با انتقاد از پیشرفت "لاک پشتی" طرح احداث مجتمع تفریحی گردشگری "ماهان لالیم میاندورود" گفت که در جلسه شورای اداری این شهرستان نسبت به این موضوع تصمیم‌گیری می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمود حسینی پور روز یکشنبه در نوزدهمین سفر شهرستانی خود به میاندورود در جریان بازدید از مجتمع تفریحی گردشگری "ماهان لالیم" این شهرستان در جمع خبرنگاران افزود: این مجتمع یکی از مناطق مهم گردشگری مازندران محسوب می شود که در یکی از نقاط بسیار دیدنی میاندورود نسبت به احداث آن اقدام شده است.

وی اظهار داشت: این طرح از سال ۱۳۸۸ با ورود سرمایه گذار عملیاتی و نسبت به اجرای برخی طرح‌ها اقدام شد.

وی خاطرنشان کرد: با مساعدت استاندار وقت و اهالی، مردم و کشاورزان به امید اینکه این منطقه به یک منطقه ویژه گردشگری تبدیل و باعث اشتغالزایی جوانان و بهبود وضع معیشتی مردم خواهد شد، این طرح در گام اجرایی قرار گرفت.

استاندار مازندران گفت: کشاورزان منطقه زمین های خود را در اختیار سرمایه گذار طرح قرار دادند اما سرمایه گذار به تعهدات خود عمل نکرد و اکنون این طرح پیشرفت فیزیکی حدود هشت درصدی دارد.

تعیین تکلیف ادامه ساخت مجتمع گردشگری میاندورود پس از ۱۲ سال

وی تصریح کرد: با توجه به وسعت بالای زمینی که در اختیار سرمایه گذار طرح قرار گرفت و اعتبار هزینه شده، پیشرفت فیزیکی این طرح قابل قبول نیست.

استاندار مازندران اظهار کرد: در صورتی که سرمایه گذار جدید نسبت به ارایه برنامه زمانبندی و با نظارت مستقیم فرماندار میاندورود اقدام کند، نسبت به ادامه این طرح موافقت خواهیم کرد در غیر این صورت نسبت به تغییر و تحول اقدام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، استاندار مازندران در نوزدهمین سفر شهرستانی خود صبح امروز یکشنبه وارد شهرستان میاندورود شد و با حضور در گلزار شهدای این شهرستان با نثار فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

بازدید از طرح های عمرانی شهرستان، برپایی جلسه با نمایندگان اقشار برای بیان دیدگاه و مشکلات مردم، بررسی عملکرد ادارات و شناسایی نقاط ضعف و قوت، جلسه با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی، بررسی فعالیت اقتصادی با حضور نمایندگان واحدهای تولیدی و برگزاری شورای اداری از اهداف نوزدهمین سفر شهرستانی استاندار مازندران به میاندورود است.

در این سفر علاوه بر شناسایی نظام مسایل روستاها، مصوبات نیز در جلسات شورای اداری تصویب خواهد رسید.

شهرستان میاندورود دارای ۲۰ واحد صنعتی و تولیدی به همراه ۳۸ کارگاه تولیدی فعال است. میاندورود زمستان سال ۱۳۸۹ به شهرستان ارتقاء یافت و از ساری جدا شد. شهرستان میاندورود، به مرکزیت شهر سورک حدود ۶۰ هزار نفر جمعیت دارد.

شهرستان میاندورود دارای ۲ بخش مرکزی و گهرباران است. بخش مرکزی به مرکزیت شهر سورک سه دهستان به نام های کوهدشت شرقی، میاندورود بزرگ و کوهدشت غربی و بخش گهرباران به مرکزیت طبقده هم ۲ دهستان به نام های گهرباران شمالی و گهرباران جنوبی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha