کتاب «تاب‌آوری شناختی رفتاری کودکان» ترجمه و منتشر شد

کرمانشاه - ایرنا - انتشارات ورجاوند کتاب کار «تاب‌آوری شناختی رفتاری کودک» اثر «کارن باروک فلدمن و ربکا کومیزیو» را با ترجمه «محمدرضا مقدسی و سارا هیات» منتشر و روانه بازار کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کتاب کار تاب‌آوری شناختی رفتاری کودکان که با هدف تقویت تاب آوری در کودکان ترجمه و منتشر شده است برای کودکان فعالیت‌های جذابی را ارائه می‌دهد که مبتنی بر درمان شناختی رفتاری مبتنی و روان‌شناسی مثبت است.

این کتاب کار راهنمایی برای تاب آوری است که به فرزند یا دانش آموز شما کمک می کند تا با موفقیت، تجربیات دشوار را پشت سر بگذارد، این کتاب همچنین به تاب آوری شناختی رفتاری کودکان کمک خواهد کرد که چگونه با احساسات خود “دوست شود”، روی چه چیزهایی در زندگی تمرکز کند که موجب خوشحالی و شادمانی او باشد.

کتاب کار تاب آوری شناختی رفتاری کودکان همچنین به شما می آموزد که کودکان چگونه موضوعات واقعا مهم زندگی خود را یافته و بر آنها متمرکز شوند و در نهایت، فرزند شما متوجه خواهد شد که چگونه کمک به دیگران می تواند باعث شود که آنها احساس خوبی نسبت به خود هم داشته باشند، بنابراین می توانند از احساساتی مانند غم، ترس و خشم فراتر روند.

کتاب «تاب‌آوری شناختی رفتاری کودکان» ترجمه و منتشر شد

تاب آوری می تواند به کودکان کمک کند که قوی بمانند و از تأثیرات منفی استرس در امان بمانند این کتاب کار به کودک شما کمک می کند تا ابزارهای مورد نیاز برای ایجاد انعطاف پذیری و تاب آوری در مواجهه با استرس را کشف کنند تا عملکردی بهتر از پیش داشته باشند.

کتاب کار تاب آوری کودکان توسط دکتر کارن باروک فلدمن متخصص روانشاسی مدرسه و خانم ربکا کومیزیو نوشته شده است که با ترجمه محمدرضا مقدسی و سارا هیات و توسط انتشارات ورجاوند در ۱۷۸ صفحه در ۱۰ فصل در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

کتاب «تاب‌آوری شناختی رفتاری کودکان» ترجمه و منتشر شد

به گزارش ایرنا؛ از محمدرضا مقدسی آثار دیگری نیز در زمینه تاب آوری کودکان ترجمه و منتشر کرده است که می توان به کتاب تاب آوری کودکان، پرورش تاب آوری خانواده، تاب آوری، منابع و گفتمان (راهنمایی برای تقویت تاب‌آوری در کودکان، تقویت روحیه انسانی ) و رازهای تاب آوری اشاره کرد.

همچنین به همت این نویسنده و مترجم کرمانشاهی اولین سایت تاب آوری روانشناختی در سال ۱۳۹۴ در کرمانشاه تاسیس شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha