مجموعه ورزشی کارگری تربت حیدریه تنها اسم کارگران را با خود یدک می کشد

تربت‌حیدریه- ایرنا- رییس هیات ورزش کارگری شهرستان تربت‌حیدریه گفت: هم اکنون مجموعه ورزشی کارگری تربت حیدریه تنها اسم کارگران را با خود یدک می کشد اما در عمل همه به جز کارگران از آن منتفع هستند.

"علی تیمور علی" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:این مجموعه هم اکنون در اجاره بخش خصوصی است و پیشنهاد می شود برای استفاده بیشتر کارگران از آن روزهای پنجشنبه و جمعه این سالن در اختیار ورزش کارگری تربت‌حیدریه قرار گیرد.

وی ادامه داد: همچنین پیشنهاد ما آن است که برای تمدید مدت اجاره، رضایت ورزش کارگری شهر ملاک باشد.

رییس هیات ورزش کارگری شهرستان تربت‌حیدریه از میزبانی تربت‌حیدریه برای انجام مسابقات بسکتبال سه نفره کارگران کشور در اواخر بهمن امسال خبر داد و گفت: قهرمان مسابقات به عنوان نماینده ایران در مسابقات کارگران جهان در ایتالیا حضور خواهد یافت.

تیمور علی افزود: همچنین به زودی میزبان اردوی آمادگی تیم ملی کوهنوردی بانوان ایران خواهیم شد که در آن ۲ نفر از بانوان کوهنورد این شهرستان نیز درآن حضور خواهند داشت.

وی در معرفی عملکرد هیأت ورزشی کارگری تربت‌حیدریه اظهار کرد: با توجه به سیاست وزارت ‌تعاون مبنی بر ایجاد فضای نشاط در بین کارگران، از شهریور امسال نسبت به ایجاد و ساماندهی ساختار تشکیلاتی ۱۳ هیأت ورزشی در این اداره اقدام شد.

رییس هیات ورزش کارگری شهرستان تربت‌حیدریه گفت: هم اکنون رشته‌های بومی و محلی، همگانی، فوتبال، کوهنوردی، والیبال، بسکتبال، شطرنج، تنیس روی میز، تیراندازی، همگانی، دو و میدانی، باستانی و کشتی فعال است و برای نخستین بار به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که بانوان نیز در این رشته‌ها حضور داشته باشند.

تیمور علی افزود: هم اکنون مجموع ورزشکاران کارگر تربت‌حیدریه افزون‌ بر هزار نفر هستند که ۳۵۰ نفر از این تعداد را بانوان تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: اقدام دیگر ایجاد طرح "کاروان ورزشی" در واحدهای تولیدی و کارخانه هاست و بر این اساس هر ماه مهمان یک کارخانه هستیم که علاوه بر برپایی مسابقات دوستانه و شناسایی نخبگان ورزش کارگری، به همراه آنها یک تیم مشاوره خانواده و یک تیم مشاوره درمانی مستقر می‌شوند تا علاوه بر دادن خدمات مشاوره‌ای رایگان با هدف کاهش آلام روحی آنها، معاینه و فشار خون رایگان نیز انجام شود.

رییس هیات ورزش کارگری شهرستان تربت‌حیدریه گفت: در کنار اینها علاوه بر کاهش مبلغ ورودی مسابقات، مبلغ دریافتی را نیز البته با کمک حامیان مالی، در قالب کارت هدیه به قهرمانان باز می گردانیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha