۲۳ دی ۱۴۰۲، ۲۱:۳۹
کد خبر: 85353042
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

مدارس ابتدایی  و متوسطه اول آستارا فردا تعطیل شد

آستارا - ایرنا - رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آستارا گفت: به دلیل بارش شدید برف در سطح شهرستان آستارا مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و متوسطه اول غیر حضوری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بیژن خالق وردی پور شنبه شب در گفت و گو با ایرنا اظهارکرد: به علت بارش برف و برودت هوا، مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهرستان آستارا در روز یکشنبه ۲۴ دی ماه در نوبت صبح تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

وی افزود: همچنین ضروری است مدیران مدارس، نسبت به مدیریت سیستم های گرمایشی و موتورخانه های مدارس توجه و اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آستارا تاکید کرد: حضور مدیر و عوامل اجرایی در مدارس و ارسال گزارش روزانه از وضعیت فیزیکی و حوادث احتمالی به دبیرخانه ستاد بحران آموزش و پرورش شهرستان آستارا الزامی می باشد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان، در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد؛ این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی می باشد که فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha