۲۳ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۲۸
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85352888
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راه ارتباطی ۱۵ روستای کردستان به دلیل بارش برف مسدود است

سنندج- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: بارش برف و کولاک، راه ارتباطی ۳۸ روستای استان را بست که با تلاش عوامل راهداری اغلب آنها باز شد و اکنون ۱۵ روستا باقی مانده است.

کیومرث حبیبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه تلاش عوامل راهداری برای باز کردن راه مواصلاتی این ۱۵ روستا نیز در حال انجام است، اظهار کرد: تردد در تمام راه های اصلی و فرعی استان برقرار است.

وی افزود: بیش از ۲۰۰ راهدار به صورت مستقیم در راهدارخانه ها مستقر شده و آماده ارائه خدمات به مردم هستند؛ ضمن اینکه ۱۴۰ راهدار نیز به صورت ذخیره و پشتیبان حضور دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان یادآور شد: ۱۵۰ دستگاه ماشین امدادی، برفروبی و نمک پاشی نیز در ایستگاه های راهداری و پایگاه های امداد و نجات هلال احمر مستقر است و مشکلی از این لحاظ نداریم.

حبیبی به این هم اشاره کرد که ۲۱ تیم جمعیت هلال احمر و ۱۰۰ نیرو، شامل ۱۰ پایگاه امداد و نجات با ظرفیت ۵۰ امدادگر و ۱۰ تیم پشتیبان و یک تیم واکنش سریع در آماده باش کامل برای خدمت رسانی در برف و کولاک هستند.

وی از هم استانی ها خواست در صورت امکان از مسافرت در شرایط آب و هوایی کنونی پرهیز کنند و اضافه کرد: اگر مسافرت اجتناب ناپذیر است رانندگان حتما به زنجیرچرخ، لباس گرم و تجهیزات زمستانه مجهز باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: پیش بینی شده شهرستان های بانه، مریوان و جنوب کامیاران و ارتفاعات و گردنه‌ها بیشترین بارش را داشته باشند و میزان بارندگی از ۳۰ تا ۱۰۰ میلیمتر برآورد شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha