کاپیتان تیم ملی فلسطین: به‌رغم جنگ، آماده جام ملت‌ها هستیم

تهران- ایرنا- کاپیتان تیم ملی فوتبال فلسطین با ابراز غرور از ادای سوگند بازیکنان در مراسم افتتاحیه جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا، گفت: به‌رغم جنگ جاری در نوار غزه، آماده حضور در مسابقات هستیم.

به گزارش عصر شنبه ایرنا، مصعب البطاط، کاپیتان تیم ملی فلسطین در آستانه دیدار این تیم برابر ایران در جام ملت‌های آسیا گفت که به‌رغم کاهش شدید فعالیت تیم ملی فلسطین در سه ماه اخیر به‌دلیل تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، گفت که این تیم مشتاقانه در انتظار شروع رقابت‌هاست.

البطاط به همراه فلسطین، ماجراجویی خود در گروه سوم را با دیدار سخت برابر سه بار قهرمان آسیا آغاز خواهند کرد. با این حال، کاپیتان فلسطین به‌رغم کیفیت و سطح بالا و دشواری شرایط در خانه این تیم، مصمم است که تیمش مشتاقانه در انتظار این رویداد هستند.

وی که در طول دو دوره حضور فلسطین در جام ملت‌های آسیا(۲۰۱۵ و ۲۰۱۹) در پنج بازی از ۶ بازی این تیم از ابتدا در ترکیب بود، گفت: می‌خواهم ابتدا از میزبانی قطر قدردانی کنم. همه شاهد سازماندهی سطح بالای این رویداد در قطر هستند.

ستاره تیم ملی فلسطین، اضافه کرد: سوگند یاد کردن به نیابت از بازیکنان حاضر در این رویداد، لحظه‌ای غرورانگیر برای من به عنوان کاپیتان فلسطین بود. از حسن الهیدوس، کاپیتان تیم ملی قطر بابت این فرصتی که در اختیارم قرار داد، ممنونم. برای میزبان در دفاع از عنوان قهرمانی‌شان آرزوی موفقیت دارم.

فلسطین باوجود اینکه در هفته‌های اخیر هیچ بازی را در خاک خود برگزار نکرده، موفق به کسب یک تساوی بدون گل برابر لبنان و البته یک شکست خفیف یک بر صفر برابر استرالیا در انتخابی مشترک جام ملت‌های ۲۰۲۷ عربستان و جام جهانی ۲۰۲۶ شد.

البطاط افزود: آماده‌سازی‌های ما خوب پیش رفت. کاملا آماده‌ایم از وظیفه دشواری که در این رویداد داریم، آگاهیم. شرایط خوبی داریم و مشتاق آغاز رقابت‌ها هستیم. در سه ماه اخیر از آغاز جنگ، فعالیت فوتیالی در فلسطین خیلی کم بود و این مساله روی ما تاثیر منفی گذاشت اما دوستانه‌ها و بازی‌های انتخابی خوبی را در خارج از خانه برگزار کردیم. می‌خواهیم عملکرد خوبی به نمایش گذاشته و برای هواداران‌مان نتایج خوبی بگیریم.

تیم ملی ایران که در تازه‌ترین نسخه این رویداد قاره کهن، به نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات رسید، با امید به پایان بخشیدن به حسرت طولانی خود برای فتح چهارمین جام آسیایی، پا به دوحه گذاشته است و فردا رقابت خود را با دیدار برابر فلسطین آغاز خواهد کرد. این دیدار فردا شب از ساعت ۲۱ در ورزشگاه اجوکیشن سیتی برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha