تالار مرکزی یزد بعد از ۱۶ سال بلاتکلیفی آماده افتتاح شد + فیلم

یزد - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تکمیل پروژه تالار مرکزی یزد بعد از ۱۶ سال بلاتکلیفی طی ۲ سال گذشته در دستور کار قرار گرفت و در روزهای آینده به بهره برداری می‌رسد.

محمد مهدی اسماعیلی جمعه شب در حاشیه بازدید از پروژه تالار مرکزی یزد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تالار مرکزی یزد در آستانه افتتاح قرار گرفته و با همه جوانب فنی و هنری در ۱۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا ساخته شده است.

وی گفت: از زمان شروع ساخت این مجموعه تا قبل از دولت سیزدهم فقط ۶۵ درصد پیشرفت داشت که در ۲ سال دولت مردمی پیگیری شد و طی روزهای آینده با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد که از پیگیری های استاندار یزد و همکارانم در وزارتخانه برای اتمام این طرح مهم فرهنگی و هنری کمال تشکر را دارم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه برنامه های متنوع ملی در استان یزد برگزار می شود لذا این استان را به عنوان استان مهم فرهنگی هنری کشور معرفی می‌کنیم و بسیاری از جشنواره‌ها نیز در یزد اجرا می شود که با رویکرد فرهنگی استاندار بخش مهمی از فعالیت‌های فرهنگی هنری آینده به میزبانی یزد برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: زیرساخت تالار مرکزی یزد به عنوان یکی از بهترین زیرساخت ها همراه با امکانات مرتبط فرهنگی هنری تکمیل شده و با بخش های مختلفی که دارد قطعا نقش مهمی در رونق برنامه های فرهنگی در این استان خواهد داشت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امشب در مراسم بزرگداشت شهیدان مهدی فتوحی اردکانی و میرزاعلی علی‌محمدی که در مسجد امام سجاد (ع) شهرک ولی عصر (عج) اردکان یزد برگزار شد، نیز شرکت و سخنرانی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha