خطیب جمعه اصفهان: دشمن از حضور مردم در انتخابات واهمه دارد

اصفهان- ایرنا- امام جمعه موقت اصفهان گفت: حضور مردم در انتخابات به تعبیر رهبر معظم انقلاب، یک راهبرد کلیدی است به‌همین دلیل دشمن از این موضوع واهمه دارد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه اصفهان در مُصلای امام خمینی (ره) این شهر افزود: دشمن برای کمرنگ کردن مشارکت مردم در عرصه انتخابات تلاش می‌کند در حالی که در چهار دهه گذشته چندین دوره انتخاباتِ باشکوه در کشورمان برگزار شده است.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه حضور مردم در صحنه معجزه است، اظهار کرد: این مساله نمود مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی و بیانگر این موضوع است که مردم نقش اساسی را ایفا می‌کنند.

حجت الاسلام محمودی اضافه کرد: دشمن در برابر این موضوع راهبرد کمرنگ کردن حضور مردم از صحنه ها و بزنگاه های مختلف را دنبال می‌کند.

وی تاکید کرد: ملت ایران، اسفند امسال با حضور در پای صندوق های رای بار دیگر توطئه دشمن را خنثی خواهند کرد.

خطیب جمعه اصفهان به جنگ غزه نیز اشاره و بیان کرد: مقاومت مردم غزه و همبستگی افکار عمومی با آنها در دل دشمن هراس ایجاد کرده است.

وی حمله شب گذشته آمریکا و انگلیس به یمن را محکوم کرد و افزود: این موضوع نمود شکست استکبار در جنگ غزه است، آنها هر زمان که از مقاومت ضربه خورده‌اند به جنگ افروزی و عملیات تروریستی روی آورده اند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند سالجاری برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha